Inaktuell 1Linkan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Linkan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? 1Linkan

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka som medlemskaps ansvarig är just för att hjälpa till på unive, så att de kommer spelare som är värdiga denna plats som medlem och jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare för om de inte är bra spelare blir de bara kapott med allt och jag vill bygga upp de med de jag har och jag kan få in bra medlemmar och när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli så mycket jobb för er Staffs för om de blir så mycket jobb för er så kommer de som ni tycker är viktigt kommer inte kunna prioritera för då kommer de mängder med report /help report och allt möjligt men jag som MA vill reda ut detta så att staffs slipper lite av detta och så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%.Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb för att jag vill hjälpa unive på de sätt jag kan och jag vet hur man handskas med MA Perms och jag vet commandon som man måste veta för att bli MA och som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt de jag tycker är roligt är att kunna va del i en server och hjälpa unive och känna mig stolt över hur jag hjälpte unive och min personlighet är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem. Naturligt vis jag kan hantera folk som kanske är lite arga och jag kommer att svara på så många medlemskaps ansökningar de bara går för jag vill vissa att jag är värd denna position jag kanske får och så kommer

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde få bli medlemskaps ansvarig pågrund av att jag vet hur dom jobbar jag vet hur man löser en intervju jag kan bedöma vad dom borde få och jag gillar att kunna hjälpa till servern med de jag har och eftersom att jag kommer att vara mycket aktiv så kommer jag svara på så många medlemskaps ansökan som jag kan jag jag är aktivt mycket och jag kommer lägga ner tid på detta och jag vill att serven ska växa och det kommer jag kunna göra ifall jag blir wl ansvarig så jag kan hjälpa dom som är värda en chans och ger dom en chans så att vi på unvie kan bli större och det kommer också att förbättra rpn att ge dom icke Medlemmar som verkligen vill rpa på unive medlems rollen ifall allt går bra på deras ansökan. för vissa kanske inte är värda medlems rollen men de finns folk där ut som verkligen är värdiga den positionen som medlem och jag tycker också att jag borde bli vald eftersom jag kan MA Perms och jag vet hur man gör en intervju jag är villig att jobba full pott och hjälpa serven med e jag kan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött. för jag vill bli bemött med respekt och jag ger respekt till personer för om man inte har respekt så kommer jag stå i slut ändan utan MA och jag har alltid haft respekt jag är skön jag är trevlig snäll och vänlig hjälper alla som behöver min hjälp och de tycker jag att man ska bemötta andra på de sättet man vill bli be mött på men nu när jag kanske blir MA så kommer jag oavsett om personen inte har respekt eller inte så kommer jag ha respekt för jag tycker de ska ändå va ensidigt men jag hjälper till dom som behöver hjälp till exempel man ska inte va dryg eller skriva man eller ha en dålig attityd. Jag förstår att folk kanske är lite nervösa för en sån här intervju men då måste man vissa att man är lugn så att personen inte blir för stressad eller att personen blir för stressad för om de bliri så att jag skriver på personen oh är dryg så kommer personen känna va gjorde jag för fel och kanske till och med jag vill inte va här på unvie och de ska absoult inte hända då de förmodligen är deras förs Men de kommer jag acceptera fullt ut och kommer alltid vara lugn och snäll mot alla människor vilket jag tycker man ska va. Om man är snäll o trevlig så är jag säker på att dom kommer känna sig ännu mer välkomna o vilja spela ännu mer på servern

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om jag vore medlemskaps ansvarig så skulle mitt ansvar vara att vägleda folk in i deras rp och ge dom en chans dom som verkligen för känna en chans för dom måste nås dom som är bra på att rpa och ge råd eller ge dom tips svara på många medlems ansökningar ta intervjuer och ha koll på att alla medlemmar på servern kan reglerna och förstår innebörden med att ha medlem

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna ha en bra rp nivå kunna vissa en bra sida genom att skriva mycket om sin karaktär och utveckla svaren och respektera andras rp och dom måste kunna alla regler! innan dom börjar att rpa på unive

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att jag ska kunna väg leda medlemmar och kunna ta intervjuer till folk som vill bli medlemmar nu när jag varit forum mod under en tid så vet jag hur man gör med visa steg och att jag har haft lite erfarenheter innan då jag vet ungefär hur de går till

Hur ser din aktivitetet ut? Väldigt bra Både nattetid och dagetid

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej Tack för du läste :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka