Nekad 1Lindberg | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

800

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: 110000154571324

Vad är din discord tagg? abumohammadahmad

Vem var det som bannade dig? WUX

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag pittade och körde med ett poppat framdäck

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i en skottlossning och jag gjorde ett dumt beslut att välja att pitta bilen framför mig och detta lede till att jag vart bannad, jag förstår 100% att jag vart bannad och hoppas på en ny chans!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var 100% rätt beslut av wux och jag förstår honom till 100% att han bannade mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger men mesta del är felaktiga samt har jag lärt mig efter dom bansen! samt har spelar här snart i 2år!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat jaga dom istället och göra ett långdraget sceanrio vilket jag inte gjorde denna gång vilket lede till konsekvenser som lede till ban och krim varning!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% att man inte får pitta att man ska göra långdragna scenarion, kommer inte göra om detta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka