Nekad 1LankenBree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1LankenBree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1panawennage

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bannad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev ut #våga smälla polisen 2023 i chatt vilket var det efterblivnaste jag gjort. jag skäms så mycket. Jag har nu förståt. Jag hade rpat galant 5 månader ändå tills december där jag började bete mig som en IDIOT RENT UT Sagt. Nu på senaste har jag mått dåligt för att jag har inte förståt varför mina banöverklagningar inte blir godkännda. Men nu har jag det jag har bete mig så jävla dåligt att det är skamligt. 320 Valde banna mig på grund av mitt förflutna där jag har haft problem med min rp men jag har försökt gjort något bättre nu jag vill komma tillbaka till unive och rpa som jag gjorde 2022 - Juni. Då hade jag en sån galant rp även fast jag var ny på spelet. Jag har lärt mig så otroligt mycket de senaste månaderna. Jag ska bete mig och jag ber om en ny chans till rpn. Jag vill rpa så seriöst jag kan SKITA I GRAFIKPACKS SOUNDPACKS SOM INTE ÄR REALISTISKA JAG SKA SKITA I DEN HÄR JÄVLA 100KORDIE RPN RÄTT UT OCH SKITA I ALLA PROBLEMSPELARE SOM INTE KAN BETE SIG. jag har kommit på vilket mål jag har här på unive nu. Jag vill bli streamer och få streamer rollen. och har rolig rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lekte mig ball och försökte skaffa uppmärksamhet på ett annat vis om man säger så genom att leka cool och bryta mot regler jag orkade verkligen inte att bete mig så jag betede mig som en idiot. Jag skrev ut #Vågasmällapolisen2023 där jag försökte leka mig cool. jag ångrar det så grovt att det är sjukt. Jag har alltid älskat rpa på unive. Jag var så pantad att jag inte fattade konsekvenserna av mitt betende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte fel det var helt rätt av 320 jag har bete mig som en skit de senaste månaderna men jag har samtidigt lär mig sjukt mycket om allt fel jag gjort och försöka inte göra om det. Som sagt man lär sig av sina misstag. Men det var rätt av 320 då jag har ett dåligt förflutet de senaste månaderna. Jag ber så mycket om ur

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad för powergaming då jag inte rpat på skador när jag åkt in i en vägg. Jag har blivit bannad för staff diss då jag bete mig som skit, Och försökt lekt cool och blivit arg för staffsens beslut. Det var helt fel av mig att göra och det ska ej hända igen. Jag ska inte leka mig "fet eller cool" någon gång mer. Jag ska visa det 320!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle gjort så grovt mycket annorlunda jag skulle inte betet mig idiotiskt och lekt problemspelare. Jag skulle verkligen inte skrivit ut #vågasmällapolisen2023 för det var så dumt och efterblivet nu i efterhand så tänker jag hur fan kan jag skriva ut så. Jag skulle kunnat gjort så mycket annorlunda jag skulle inte staff dissat från början, jag skulle inte Lekt cool och skickat ut #Vågasmällapolisen2023 Jag hade bara skitit i det och betet mig som en vanlig människa. OCH MOGET JAG BER OM URSÄKT!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer göra en sån jävla skilnad jag kommer verkligen inte svika er! Jag kommer bland annat söka mig till spelare som kan rpa och gå med i gäng som kan rpa så att jag inte kommer in i mitt förflutna igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka