Nekad 1LankenBree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1LankenBree

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 1LankeN#0001

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bannad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror 320 valde banna mig för jag har betätt mig sjukt jävla dåligt och förstört för folk vilket jag ber så hämskt mycket om ursäkt. Jag vill fan inte göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev ut i chatten #vågasmällapolisen2023 och det tog jag som skämt men det förflutna jag haft på servern så är andras personers perspektiv seriöst. För mig var det skämt men för andra var det seriöst. Jag ber om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt för jag lekte dum och betede mig som en skit och jag ber om ursäkt så förlåt. Jag vill komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har gjort jävligt mycket fel och ber om ursäkt det är bara så dåligt jag gjort mig själv till. Jag har blivit bannad för powergaming och sunttöfrnuft och jag har lärt mig av det jag gör ej om samma misstag igen. Jag vill verkligen visa 320 att jag kan bete mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lekt rolig och skrivit så för att leka cool. för jag vill ba spela på unive och ha roligt. jag ber så hämskt mycket om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ska absolut inte göra om det igen. Jag ska vara bra och inte leka dum. Jag kommer göra det roligt för andra och inte det tråkigt för de ge mig en chans 320. Snälla!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka