Nekad 1kymco | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1kymco

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
-3
Vad är ditt namn i verkligheten? Shirre

Vad är ditt discord namn? 1kymco1

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Kymco Mopedsson är en skit thug. Han gillar att deala mopeder och han är med i en trio som heter Dom Tre Mopedörerna.
Han är en moped dealer och dealar mopeder svart och han gillar att åka snabba mopeder.
Han hatar moppebilar som t.ex liger och andra sorts moppe bilar.
Kymco har 2 andra bröder som heter Baotian och Keeway.
Dom alla älskar mopeder och vill starta upp ett moped gäng.
Hans bakgrund innehåller mycket sorg men han har växt upp till att skita i det förflutna för att han vill skapa nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög social rp nivå och hög kompentens eftersom att jag vill rpa påriktigt och ha en trevlig stund när jag rpar så vill jag bidra med hög rp och social rp med hög kompentens så att jag och mina 2 andra kompisar kan ha en trevlig stund på unive.
Kommer ha det väldigt roligt på denna server eftersom att jag kommer bidra med en så hög RP nivå som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst innebär att man ska spela för att införa rollspel inom ett scenario hellre än att göra scenariot för att vinna ett scenario.
Båda parterna behöver inte vinna i ett scenario efterosm att om båda partnerna förlorar i ett scenario kan det innebära att mer RP kan införas och då kan det bli roligare och värt att spela för motpartens vinst :D

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive på youtube för några månader sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka