Accepterad 1kymco | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1kymco

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
-3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558030737/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f3bf591

Vad är din discord tagg? 1kymco1

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig eftersom att jag var väldigt otrevlig mot honom i support. Jag tog detta med honom och han förklarade till mig att han tycker att alla förtjänar en andra chans och han vill att jag skulle göra en ban överklagan så vi skulle kunna ta detta vidare så här tar jag min ban överklagan. Jag VET att jag var respektlös i support eftersom att jag hade haft en lång dag och jag hade inte tid med att sitta i support då jag satt i support minst 5 gånger den där dagen för en massa olika skit, då så fick jag nog och jag hade attityd i supporten och jag var allmänt respektlös mot staffen som försökte förklara till mig vad jag gjorde för fel osv för att hjälpa mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kallad till support eftersom att han skulle visa mig ett fel som jag gjorde ingame och då hade jag blivit kallad till support den där dagen under flera omständndigheter och till slut fick jag nog och jag orkade inte med att sitta support så jag hade en dålig ton och attityd och jag orkade inte höra på vad staffen hade och säga. Så jag valde att vara respektlös. Jag bad om ursäkt för det som jag gjorde och det som jag sa och han har bett mig göra en överklagan och han sa till mig att han godtar min ursäkt och att han förstår min situation som jag är i men han ville också att jag skulle förstå hur det såg ut för honom när jag hade en dålig ton / respekt i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban och jag bad om ursäkt för det som sades och jag lovade att inget sådant skulle hända igen och han hänsynade mig till en ban överklagan som vilken bra staff som helst SKA göra.
Här är jag och skriver min ban överklagan och jag vet att jag var den som gjorde felet och jag vet att det var jag som gjorde allting jumed att det var jag som satt och var otrevlig i support och inte orkade lyssna på vad han satt och sa för att han bara ville förklara till mig vad jag gjorde för fel och jag hade dålig ton. Finns inget felaktigt med det som hände och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad då jag har 1 ban räknad med denna bannen då jag anser att jag ändå är ganska bra rollspelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde absolut inte ha haft en dålig ton mot denna staffen och jag borde istället ha pratat ut det med honom istället för att vara respektlös och säga olika saker som inte skulle sägas. Han god tog min ursäkt och hänvisade mig till ban överklagan!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Har lärt mig att ha respekt mot alla staffsen på hela servern och lyssna på de oavsett vilken situation som jag är i. Kommer inte upprepas och det står jag för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka