Accepterad 1ksknoah | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.noah

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: 1.noah

Ange ditt födelsedatum 28 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag är en av dom som faktiskt vill hjälpa spelarna. Jag är även inte rätt att ta åtgärder. Jag är aktiv , driven , ansvarstagande samt kompetent för att bli staff. Har bra tidigare erfarenhet inom staff arbete samt har bra tålamod samt väljer majoriteten av gångerna ett bra beslut.
Jag tror jag har bra chans att bli staff pga mina erfarenheter som jag haft när jag var tidigare staff. Har bra kommunikation samt bra ton under ärenden samt kommer visa att jag förtjänar att bli staff ännu en gång. Ser brister på Rpn just nu. Speciellt kriminell rpn. Jag tror jag kommer göra lite nytta och förbättra rp nivån.
Har bra koll på hur allt fungerar så det kommer underlätta enormt mycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim Rpn samt användning utav fordon
Jag ser många brister inom Krim RPN som jag vill förändra på. Exempel som jag skrev ovan är krim rpn ett område jag är redo att arbeta som igen. Har erfarenhet som krim ansvarig , support ansvarig samt jobb ansvarig. Jag tycker att fearrp samt hur man använder bilar är ett stort problem i rpn. Tycker även att vissa personers rp är allmänt låg. Jag är inte rädd att ta åtgärder på nån så kommer lösa problemen så fort jag ser någon göra fel upprepade gånger.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag är bra på att kommunicera, inte rädd att ta beslut samt har bra tålamod. Känner även en del i staff teamet så det underlättar i större scenario ifall det skett något skevt, alltså lättare att kommunicera. Jag har löst att arbeta tillsammans med andra staffs innan så för mig känns de inte så svårt och tror jag löser de galant.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är super viktigt att visa att man är driven samt engagerad. Utav att vara de borde man inte vara en del utav staff teamet. Man ska visa bra ton i support och kunna diskutera över ett beslut. För att agera professionellt behöver du ha tålamod och visa respekt. Jag är lätt att kommunicera med samt är snabb i pm. Jag kommer kunna lösa det utan problem.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Har tappat suget för RP. De ända jag tycker hade varit roligt just nu är att vara staff. Ifall jag blir staff kommer jag vara inne mellan 2-5 timmar beroende på dag till dag.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, varit staff tidigare så har bra koll på samtliga kommandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka