Nekad 1khoya | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1khoya

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471509946/

Ditt Hex-ID: 11000015a13c1ba

Vad är din discord tagg? 1.khoya

Vem var det som bannade dig? savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-04 142324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo staffsen valde att banna mig eftersom jag begick ett ganska grovt regelbrott vilket är (korruption inom yrke) jag ska vara helt ärlig det jag gjorde var ganska dumt och vet ej hur jag tänkte, berätttar med där nere)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på patrull med min kollega och min kollega skulle dra så jag körde själv sedan så ringer min irl vän till mig på dc och säger ska vi köra cs vilket jag ville då ja hade tråkigt, så ja körde ner o la in bilen och sedan skulle quita för att då köra cs sedan så efter ett tag när ja skulle connectra in igen så märker jag att ja vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, savage la en rätt ban utan det var bara jag som gjorde fel utav mig genom att vara korrupt inom mitt yrke, jag var väldigt dum den dagen och märkte nu i efterhand att det jag gjorde var fel utav mig och att det bara förstör för servern samt mig då ja vart bannad, savage jag vill att du ska veta att ja aldrig förr gjort detta misstag eller varit bannad av detta utan ja gjorde detta en gång vilket inte är okej oavsett utan bara helt enkelt dumt av mig och jag vill att du ska veta att ja lärt mig av mina misstag och kan garantera er att jag inte kommer vara korrupt igen och ifall ni märker de kan ni p banna mig för alltid utan att ge mig en chans utan efter bannen savage gav mig märker jag hur dumt det va och så onödigt av mig utan jag skulle bara rpa normalt utan att va korrupt så skulle de vart bättre vilket jag nu kan tänka på tills framtiden genom att ej vara korrupt inom sitt yrke.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men har glömt och lärt mig av mina misstag samt ej upprepat de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annourlunda är att inte vara korrupt utan rpa normalt som alla andra på denna servern utan det jag gjorde var dumt av mig då korruption inom yrke är ett grovt regelbrott vilket absolut är oacceptabelt på denna rp server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och kan garantera er det till 110% att de ej händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

har ingen bild då jag är på mobil, och vill ba säga att jag tagit lärdom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka