Nekad 1khoya | Ban Överklagan [Blush]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1khoya

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471509946/

Ditt Hex-ID: 11000015a13c1ba

Vad är din discord tagg? 1khoya

Vem var det som bannade dig? Blush

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_0200.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo staffsen valde att banna mig för jag gjorde en sak som jag ej var medveten om och som var dumt av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt support med Blush o några andra staffs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda ja och nej, men kan börja med vad som hände från början, allt börjar med att jag och min vän åker i våran bil bara chillar sedan ringer vår andra vän till min kompis och säger att vi ska åka till våra andra vnrs gäng hus eftersom dem blir stormade då tänkte vi att det var ett annat gäng som storma dem då ville vi såklart hjälpa till då de våra vnrs kusiner ig så jag och min vän åker dit sedan när vi är påväg dit ringer våra vnr o säger att vi inte ska va rädda pga de dem som är utanför med vapen då tänker vi okej men vi tänkte inte så mycket på det sedan fortsätter vi åka och när vi är framme ser jag massa personer med vapen då väljer jag att inte blanda mig i då ja ej har något med det och göra men jag lämnar av min vän och därefter cirkulerar jag runt huset med min egna bil men jag ser inget som var speciellt men sedan efter ett tag hör jag massa skott då gömmer jag mig lite pga ja ej har något med det och göra men sedan när jag kör förbi huset tar min vän upp sina händer då tänker jag att han vill något så jag stannar och går fram till han sedan säger han du kan komma in alla är nere/döda då var jag såklart nyfiken och gick in pga de va ju ändå bara vi som levde så när jag går in ser jag MASSA döda kroppar men medans jag är inne i det huset tänker jag att det är ett annat gäng som stormar våra vänner då säger jag till alla att dumpa dem pga man ej vill ha döda kroppar i sitt hus men sedan hör jag min vän säga NEJ DEM BOR HÄR då tänker jag WTF så jag springer ut då jag trodde de va annat gäng som storma våra vnr men resulterar med att det gänget som bodde där skulle kicka våra vnr/backstabba dem men medans jag hörde detdär sprang jag ut lika snabbt jag kom in och blev väldigt arg då jag begick ett regelbrott i ett scenario som jag ej var medveten om, så allt jag trodde var att det var annat gäng som storma våra vnr drf gick jag in i huset men när jag fick reda på att de va dem som bodde där gick jag ut lika snabbt. VILL BARA TILLÄGGA ATT JAG INTE SKÖT ETT ÄNDA SKOTT PÅ NÅGON ELLER DÖDA NÅGON UTAN GICK BARA IN OCH KOLLADE

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som ni ser på mina tidigare banns ser ni där men lite mindre än hälften är felaktiga det kan ni själv kolla upp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att ta reda på mer information innan jag går in i ett stort scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vet ej om det är bara för mig bilden ser konstig ut men det står håller ej standarden på unive samt blev bannad av Blush

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka