Accepterad 1keeway | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1keeway

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Keye

Vad är ditt discord namn? 1keeway

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter keeway mopedson. Jag heter mopedson i efternamn då jag ska rpa som en "moppe nörd" mitt största intresse ska vara att fixa och pilla med sunk moppar och laga upp dom och trimma dom. Min karaktär kommer även från china i en liten stad där han växte upp och hjälpte sina vänner att bygga sina egna mopeder från grund då mopeder är populära i china. Min karaktär kommer även ha autism då jag tycker att det är en unik förmåga att rpa med och kan göra rpn anurlunda från alla andras rp. keeway mopedson flyttade från china när han va 16 år gammal, han är nu 25.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unik rp och rolig rp som sticker ut från andras rp. Även roliga och långa scenarion som är roliga för båda parter och scenarion som inte tidigare sets. Kan även bidra med stora scenarion som är roliga för både tex polis/medlem/krim och ej bara krim som vissa andra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rpa för att ibland "förlora" ett scenario då att hela tiden vinna är extremt låg och torr rp som ej är social och rolig.

Hur hittade du Unive? Mina polare tipsa mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka