Nekad .1karpzZ | Ban Överklagan [snake/snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-15 142824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ändå vart bannad nu i ca 4 månander typ så har lärt mig av mitt misstag som ja gjorde och kommer ta lärdommar för de då ja då för jag satt med fusk. och jag sa nej till att bli pc checkad och sen så erkände jag i support med philip att ja satt med fusk. Sa ja sitter med fusk o banna mig ba o det va ju såklart dumt att sitta med fusk för nån gång så blir man på kommen med fusk. Och ja ångrar det grovt och ja vet att jag satt med fusk o att ni vet det också men ja erkände i support att ja fuskade och ja vet anledningen till att ja fuskade då ja laddade ner fusket o börja fuska. Va för ja tröttnade bara på allt och ville som sagt få en fördel i spelet och alla scenarion mest alla skottlossingar men nu inser ja att det inte är lika värt som man kanske kan ha tänkt sig visst det var roligt att fuska i den sekunden men man kommer aldrig undan som ni staffs ni hittar alla fuskare tillslut och de är det som inte är värt och inte värt att lägga ner tid på att fuska på ett spel men de va ba kul då och ja har raderat allt nu kommer aldrig fuska igen och ja jag erkänner upp till 100% att jag satt med fusk o kommer stå för mitt ord! som ja har sagt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag hade 4 bilar efter mig min vän som kör bilen väljer att köra ner i one way vid lz huset och sen så kör dem efter oss o sedan så blir det en stor skottlossning o då hade ju jag lite tredjepartsmjukvaror och kunde se dem exakt och då valde jag att skjuta båda dem 2 så dem dog och de va då 320 speccade min screen som han sa och dem ville efter det pc checka mig och ja väljer att säga nej till pc checkningen som va skit dumt eller inte dumt att säga nej till att bli pc checkad för då jag erkände i support med 320 o alla andra staffs att ja satt med fusk sa ja sitter med fusk banna mig bara för det men om dem hade pc checkat mig så hade dem hittat fusk på min dator som sagt men ja ångrar det så mycket att sitta med fusk ger bara en fördel i spelet i alla sceanrion och visst ja erkänner nu det är kul att sitta med fusk kanske men inte när en av dem personerna hittar dig så blir de inte så kul. att sitta och fuska på ett spel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja gjorde fel i hela sitautionen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en kalaskoban för ja satt på alt konton medans ja hade en prishöjning på 3 månander för mild fearp typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sitta med fusk alltså trejdepartksmjukvaror alls så ja hade fått fördel i spelet hade bara kunnat skita i att ladda ner det där fusk programet för de gav mig ba fördel i alla scenarion men jag vet inte ens själv varför jag laddade ner det eller först då så laddade jag ner det för jag tyckte det va kul att sitta med fusk för man hade som en menu o man kunde se alla på mappen o de gav ju en stor fördel och ja erkänner upp till 100% att ja satt med fusk o ja kommer inte ångra mina beslut ja sitter fast med mina beslut o det kommer inte att hända igen att ja sitter med fusk då ja har rensat hela min dator finns inga fusk kvar det e ba vidrigt att fuska på en fivem server. så till nästa gång som ja rpade förut så kommer ja aldrig sitta med något igen och ja hoppas att du läser detta 320! fuska vet inte varför ja gjorde det va det dummaste beslutet men förlåt philip för ja valde att sitta med fusk ber så sjukt mycket om ursäkt för skadan på servern och ja hoppas att ja kan få en andra chans o bevisa att ja kan ändra på det som ja har gjort mot din server. Har inte så mer att säga om min ban då ja har fattat varför ja har blivit bannad länge. men man ska aldrig fuska på ett spel.....

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sitta med några fusk menyer eller något alls inte fuska alls ska ba rpa vanligt som alla andra personer. Som jag rpade förut det va kul att fuska i början men sen så blev det tråkigt typ för väl när man blir hittat med fusk så blir det inget kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaa

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka