Nekad .1karpzZ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-27 194412.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja de ja tror är för att ja valde att sitta med fusk på unive och själv så tycker ja också att de va skit dumt att sitta med fusk och dåligt beslut av mig men nu så har ja vart bannad ett bra tag och då ja har lärt mig av mitt misstag och kommer absolut ta lärdommar av mitt misstag som ja har begått och de kommer inte ske igen och ja hoppas att ni kan förstå från min sida också att ja erkänner och tycker de bara va äckligt av mig men på ett sätt var det kul att fuska på unive de erkänner jag upp till 100% det va därför ja valde att fuska men nu har ja tagit bort allt och hoppas att ja får komma tbx snart för de är allt ja vill o hoppas ja kan få en andra chans och bevisa att ja har lärt mig av mitt misstag. och saknar unive kvällarna när man va inne o rpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte ner i oneway lz har 4 bilar efter oss sedan så blir det en stor skottlossning sen så dödade ja typ 3 pers sen så plockar ja mina vänner till sjukan och sen ber 320 mig komma supp hoppar supp direkt efter mitt scenario o därifrån så vill dem pc checka mig sen så sa ja bara banna mig för fusk ja sitter med fusk redan sen så fick ja en kalaskoban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en kalaskoban för länge sen men då va de för ja satt på ett alt konto för ja hade prisökning men då tog ja lärdommar att jag skulle bara vänta ut min prisöking ist för sitta o rpa på ett annat konto osen efter ja hade gjort en överklagan så godkände 320 mig efter typ 4 månander då och de va därifrån ja lärde mig av mitt misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sitta med fusk alls men som sagt ja fuskade för de va kul på den stunden men inte lika kul när man blev på kommen men 100% att ja inte kommer fuska nå mer för ja har inget fusk på min dator nå mer och hopppas att ja verkligen får komma tbx dåå jag saknar unive stunderna på unive saknar tiderna man va inne på unive o hade kul!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sitta med några tredjepartsmjukvarar alls. eller något som bryter mot serverns regler kommer bara köra normalt utan något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka