Nekad .1karpzZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: 117646-98d14c04c668dff27f7edeb29b071f2d.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja det jag tror varför att dem bannade mig är för dem tror att jag satt med fusk. och att 320 och halva hans staff team ville pc checka mig kl 03.00 på natten men jag sa ba nej till det och sen sa jag banna mig för fusk för ja pallar ej bli pc checkad kl 03 på natten men de va ju inte bara därför de va ju för jag satt med tredjepartsmjukpart ja satt då med en meny och använde esp så ja kunde få lite enklare att se folk och ja ångrar det grovt mycket och vill bara be om ursäkt att ja satt med fusk ja erkänner att ja satt med det men har ändå vart bannad nu i 3 månander o alla gör misstag men vill ba försöka få en andra chans!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi blev jagade av typ 4 bilar sen väljer min vän att köra ner i one way garaget vid lz huset sen så blir det en skottlossning som håller på i typ 10 min sen så ben dammade jag en och sen så hsade ja den andra grabben tar min grabb till sjukan sedan så får ja lite pings att ja ska komma support då kommer ja support efter mitt scenario,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja gjorde felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång för suntförnuft då ja skulle tänka logiskt vad jag hade gjort i verkligheten och sen fick ja kalasko för ja satt på ett alt konto

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja du jag hade bara kunnat suttit utan esp menyn först när ja kom tbx till unive så satt jag utan fusk menyer men sen så märkte jag att halva servern typ satt med fusk och då tyckte jag att de blev tråkigt för man dog ba men såklart va det inte därför ja satt med fusk slutet av unive tiden ja laddade ner ngn meny och fuskade satt med esp för ja tyckte det blev tråkigt o ojämnt men det va ju det dummaste beslutet ja kunde ha tagit och ja ber så sjukt mycket om ursäkt att ja har gjort en sån här skada på unive roleplay och det ska inte hända igen allt ja vill är bara att få en till chans och bevisa att ja kan ändra på mitt regelbrott som ja har begått det var skit dumt och ska inte ske igen. för nu så har jag återställt min dator och ni kan pc checka mig innan ja kmr tbx finns inget fusk kvar på min dator det är bara vidrigt att fuska vet inte varför ja gjorde det va det dummaste beslutet men förlåt för ja valde att sitta med fusk ber så sjukt mycket om ursäkt och ja hoppas att ja kan få en andra chans o bevisa att ja kan ändra på det ja har gjort mot unive.och att ja förstörde hela spelupplevelsen för halva servern o nu ska jag verkligen följa reglerna. sorry 320!

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att inte sitta med tredjepartsmjukvaror

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka