Nekad .1karpzZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-11 025927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag skulle bli pc checkad och ja tackade nej till det för ja pallade ej bli det i 20 min typ så ja erkände ba att jag satt med esp trejdepartsmjukvaror

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi satt i en svart bil vid gambino huset sedan så blir vi jagade av 4 bilar vi väljer att att kö ner i one way sen så blir det en stor skottlossning nere i one way vid lz graget sen så efter ja hade dödat 2 grabbar så ville 4 staffs pc checka mig sen va det 320 som tog äreendet,.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja en gång för kalaskoban då blev jag bannad för ja att på ett alt konto när ja hade prisökning men sen kom staffsen på oss som satt med det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sitta med några olämpliga filer som tredjepartsmjukvaror som esp, det var ett dumt beslut att sitta med esp ja ångrar mig grovt att ja valde att ladda ner det där fubbet fusket det var onödigt men ja tyckte att de var lite tråkigt när halva servern satt med fusk man ba dog dog så tröttnade ja på det och laddade ner nått fusk också det va inte det bästa beslutet ja kunde ha tagit o ja erkänner till 100% att ja satt med fusk. som esp ba för ja skulle få lite fördel i spelet. men ja hoppas ja får unbann för ni kan pc checka mig innan ja kommer tbx ja har redan återsällt hela min dator så det finns inget fusk på min dator mer eller några filer

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sitta med fusk eller nå andra filer som man inte får ha på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka