Nekad .1karpzZ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562744715/

Ditt Hex-ID: 11000016f8574d2

Vad är din discord tagg? karpzz.23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-06 123329.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för när jag skulle bli pc checkad så valde ja att säga nej till det och ja erkänner att jag satt med tredjepartsmjukvaror allt jag satt med var esp meny för dem flesta på servern satt med esp sen slutet av unive så märkte jag i alla skottlossningar att folk bara sitter med esp ja dog ba för dem visste exakt vart man va då tröttnade jag på det och laddade ner nån fattig meny o startade esp sen ville ni pc checka mig men ja valde att säga nej till de. men det var dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade 4 bilar efter mig ja och min vän vi körde ner i one way garage som det kallas vid lz huset sen kör vi ner dem följer efter sedan så blir det en stor skottlossing jag skjöt ner 1 grabb sen så tar ja min grabb till sjukan sen ber 320 mig hoppa supp sen blir det en pc check

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde felet i den situationen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad för suntförnuft då ja inte tänkte så logiskt värnade inte om mitt liv dirket,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sitta med tredjemjukpartsvaror men ja tröttnade på att dö hela tiden så då ville ja också fuska men de va inte värt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sitta med fusk eller olämliga filer som trejdemjukspartvaror kommer inte sitta med nått sånt ni kan få pc checka mig ja har tagit bort allt från min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
eduuu skön? ska man sitta o paya cash för att få unbann? finns det inget annat sätt att få unbann

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka