Nekad 1k1yk | Ban Överklagan [Alb1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad är din discord tagg? 1k1y

Vem var det som bannade dig? Alb1n

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-05 174122.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja jag tror staffs valde att banna mig för att jag körde på en person på sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min bil och krockade sedan åkte jag till sjukhuset för att ta vård och då råka jag dsynca in i en person på sjukhuset som inte var med mening och detta ledde till en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja om man kollar på rpn sida så är det en rätt placerad bann eftersom jag då "vdma" en person som jag inte gjorde från min sida så den är både felaktig och rätt satt och jag tycker jag förtjänar en ny chans och detta kommer aldrig att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte prata ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra va att inte köra så snabbt på sjukan kanske för att inte riskera att köra in i nån eller något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer försiktig när det gäller att man ska köra bil på sjukhuset osv eller vart det än är. Jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka