1k.Zippy
Medlem
- Meddelanden
- 95
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 2438 — Mild (3p)
Typ: Mild Sunt Förnuft (§ 4.1j)
Anledning: Efter en skottlossning kör han upp till en kropp och pratar lite med den.
Personal: Borat
Datum: 2026-05-04
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv det började att jag följde efter en i mitt gäng i sin bil han följer efter en annan bil efter det kör dom till garaget bakom sandy sjukan ja pratar med han vi pratar lite och så hade han lite atittyd och hetsade lite jag sa "Skjut om du har bollar" på ett skämt men han tog ej det som ett skämt han hoppar ur bilen och skjuter mot min bil jag följer efter han sedan kör han vid sjukan lite innan sandy hangaren och hoppar ut och börjar skjuta några anndra i mitt gäng hoppar ut och skjuter ner han
jag åker fram till han och säger we we we waaa sedan tar en staff mig i samtal och pratar med mig att hoppa support
jag vet att jag har gjort fel och jag vet vilket misstag jag gjorde och jag ångrar det väldigt mycket och det kommer aldrig hända igen
Varför anser du att åtgärden var felaktig? jag tycker att den inte felaktig då jag gjorde ett regelbrott men jag vet vad jag har gjort för fel och jag pratade med respekt med staffen och sa från min sida vad som hände jag tänkte att det kunde vara en muntlig varning
för ja berättade vad jag gjorde för fel och insåg allt och förstog vad han sa och vad jag har gjort för fel
Jag tycker jag kan få en andra chans för att visa att jag kommer skärpa mig detta kommer aldrig hända igen jag lovar
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvär Staffen har bevis men har ej fått beviset
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja