Nekad 1johansson | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hejhejhejej/

Ditt Hex-ID: steam:1100001380a2549

Vad är din discord tagg? 1johansson

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lägger in en random bild över då jag inte kan skicka överklagan annars. Till över, har inte gta nerladdat i nuläget så kan ej visa en bild. Bannen är för grov fearrp. det är ungefär 10 dagar kvar på bannen. Till frågan, Staffsen valde att banna mig pga att jag blev riktad på i min bil, hoppade ut och sköt människan som riktade mot mig. Jag förstår bannen med 100% ifrån vinkeln den andra människan ser, men från min vinkel så ser jag ej att han riktar, dåså hoppar jag ut ur min bil och skjuter han så han dör. Men eftersom jag såg hans klipp i efterhand ser det väldigt dåligt ut, jag ser mitt fel och det var väldigt dumt att hoppa ut ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan blev jagad utav whyos och vi kraschade, min vän dog men jag satt kvar i bilen. Sedan kommer en kille springandes fram till min bil och riktar mot mig, sen så springer han in bakom bilen och då från min vinkel så ser jag en möjlighet att hoppa ut och skjuta han. Jag lyckas att få ner han men dör senare. I efterhand så fick jag se hans vinkel, När jag sett detta så förstår jag att han väljer att banna mig. Jag blev kidnappad av dom efteråt och sen så ber hedgehog mig att hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Först, när jag fick beslutet tyckte jag att det var en felaktig bann, då från min vinkel så var han bakom bilen och så såg jag såklart en möjlighet att hoppa ut ur bilen, sista utväg tänkte jag. Men efter händelsen fick jag se den andra killens vinkel, och då ser jag såklart att det ser väldigt konstigt ut från hans vinkel. Så nej jag tycker absolut inte att det är felaktigt då ingen har sett min vinkel då jag inte fick klipp på det.
Vinkeln från den andra människan: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...F2RGRjZG5IZzI2UGcxZXVUczNFdW5tMkFmc0tJLXB4dVE
Som ni ser så är det grov fearrp och jag förstår beslutet för ingen sett min vinkel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var några år sen jag vart bannad sist och då var det staff korruption, har självklart lärt mig från alla mina banns och har förbättrat mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat accepterat ödet och bara låta dom kidnappa mig, men ville såklart inte bli dumpad eller rånad, så jag tänkte sista utväg för från min vinkel såg det ut som en bra möjlighet att hoppa ut ur bilen och skjuta han. Men från hans vinkel skulle jag säga att det jag hade kunnat göra annorlunda var ju att inte hoppa ut ur bilen och skjuta han, förstår hedgehogs beslut 100%

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka