Accepterad 1johansson | Ansökan till Servervakt [Eddiebo] [kesoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

1johansson

Icke Medlem
Meddelanden
164
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? David johansson

Vad heter du på discord? 1johansson#4131

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv i servern varje Vardag från klockan Kanske 13:00 Till 22:00 per dag. Och på Helger Så kanske det är 12:00 till typ 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen början av 2022 tror jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) satans många gånger, orimligt många gånger, På min Gamla gamla karaktär. Då jag egentligen inte brydde mig om reglarna och allmänt gjorde regelbrott hela tiden skulle jag säga. Okej, Lyssna nu. Jag har varit sv förut för dom sa att det var lugnt när jag berättade att det var på min gamla gamla karaktär då jag var en allmän lallare och icke medlem. Men på denna karaktären har jag ungefär 3-4 banns och har haft den i ungefär 2-3 Månader. Vet att detta är sjukt, Är ej ig nu så kan ej kolla hur många bans jag har, Men senaste gången jag kolla hade jag ungefär 40, JAG VET, Det är helt otroligt. Men jag kan säga såhär, Har blviit bannad kanske 4 gånger på 3 månader nu och jag har lärt mig vad man ej ska göra osv. jag har inte gjort ett ända regelbrott på hur länge som helst nu och jag vet att mina banns är helt sjukt men jag har lärt mig av mina banns!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på rpn, Vad som är rätt och fel, Man ska vara en bra förebild som kan alla regler, Följer alla regler, Sprider dom reglerna och ser till att andra följer dom. Man visar dom vad som är rätt och fel helt enkelt. Göra det staffs inte har tid med.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att T.ex. När jag har blivit mass vdmad på piren typ, Så har inte dom blivit bannade då jag inte varit sv. Just därför så vill jag bli sv igen, Få bättre RP på servern, Bort med dom som gör regelbrott. Iaf, jag har varit sv förut Och var det i ungefär en månad, Jag abusade inte min roll och jag gav folk som gjorde fel åtgärder, Jag tycker att det var kul att vara Servervakt då man har chansen att utveckla servern och göra RPn bättre.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt abuse är om man T.ex. Kickar sina kompisar för att det är "kul", Man revvar folk som dött av rimliga anledningar. Man revvar även om man ej har bevis, Det är typ det. Även att banna folk i scenarion är väll lite Korruption? jag tänker att man bannar nån i den andra parten som gör fel för att vinna scenariot. Isf får man ta det i support efter scenariot.
 
Tillbaka
Top