Inaktuell 1Jabba | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smok1ng.

Icke Medlem
Meddelanden
226
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? .smok1ng.

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill att MA teamet ska bli mer driftigt och aktivt team, för när nya spelare kommer till servern och dom ser att MAsen är tröga å inaktiva så är det Inge bra första intryck på servern. Så jag vill ansöka till det då jag har mycket tidigare erfarenheter samt är aktiv så folk ser att vi är högt seriösa på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har bra erfarenheter sedan tidigare på andra serverar, då jag har varit Head Mod + Huvudansvarig Medlem och andra områden, så jag kan allt redan till 100%, och när man ska låsa och flytta trådar osv det kan jag klockrent!.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Respektfullt, Bra ton, Shysst, Välkomnande och med det menar jag att man respekterar dom och inte hånar dom för något samt håller en låg och snäll ton och är snällt å shysst å välkomnande då det troligtvis är nya spelare som kommer till servern.
Och då är det extra viktig att visa respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att det ska vara stor att vara medlem på Unive, man ska inte bara kunna skicka in en ansökan med 1000 ord men den har inget vettigt i sig, så för min del att det dom skriver är moget och normalt samt att när man pratar med dom att man själv för att dom är mogen och normal så inte massa konstiga folk kommer in på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag har högra krav, då man som MA tar in medlemmar till servern och det är en stor del.
För om vi har alla MAs så kommer folk ej till servern. Så det är extremt höga krav samt så vill jag visa att jag kan detta och sedan försöka bli Staff.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara aktiv på forumet och ta mina ansökningar, samt väl ta och vara aktiv och se vilka som sitter i väntar på intervju. Samt även kolla runt i medlems chattar osv så allt ser bra ut. Och även se hur det går för medlemmar att RPa ig så dom inte bara lallar direkt när dom har blivit medlem.

Hur ser din aktivitetet ut? Vanliga dagar med skola runt 15-23 och helger 12-02, sen om man är borta eller det är lov osv så kan denna tid förändras mycket också.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka