Accepterad 1hoff. | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Hoff.

Medlem
Meddelanden
238
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian

Vad är ditt discord namn? 1hoff.

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kasper Oloffson 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Prestigelös, resursstark och tålig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Kasper är född och uppväxt i Nya Zeeland, där han inte hade så många vänner och bara en mor och en försvunnen far. Det var hans jobb i en väldigt ung ålder att ta in cash till familjen. Han började med att han jobbade extra i en matbutik, där han städade de olika avdelningarna som de hade. Det var också så att Kasper är inte dum i huvudet han snattade saker samtidigt som han jobbade eftersom att det var såpass ont om cash att han behövde mer än vad han kunde få med sin lön varje vecka. Han snattade mat och dryck och ibland en sötsak eller två. Han blev aldrig påkommen vad han vet, men hans mor berättade några år senare att butiksägaren vad medveten om vad han gjorde och att han inte brydde sig så mycket eftersom att han visste hur mycket Kaspers mor hade gått igenom. Kaspers framtidsplaner är att han vill arbeta på ett lagligt jobb och ha flertals bilar och andra motordrivna fordon. Det är något som han verkligen brinner för just eftersom att hans far lämnade en otroligt häftig Dodge Charger när han lämnade familjen. Han vill ha flertals olika bilar samt jobba med att hjälpa andra människors bilar. Det kan vara i Auto, SC eller meko som ett sidojobb för Kasper.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå och flera unika och roliga scenarion. Jag har rpat extremt mycket under mina dagar så jag vet vad man ska göra och inte göra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte bara ska spela för egen vinning är det så att man gör ett butiksrån och säger till polisen att de inte får använda en helikopter bara för att man vet att man själv har en helikopter i närheten bara för att man ska vinna scenariot. Det ska vara lika roligt för alla parter som är med i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Lite småsaker inget som jag personligen minns.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Vehicle Death Match: Det är när man använder sitt fordon som ett vapen (som att köra över någon, eller skada någon med hjälp av ett fordon.) C-log: Det är när man lämnar mitt under scenario för att undvika det som möjligtvis kan hända. Metagaming: Det är när man använder sig av information från en annan källa än ig och använder det ig, Tex: Om man kollar på en streamer och ser vart den personen är så åker man dit även om min karaktär inte visste att personen var där man jag såg det på streamen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka