Nekad 1herre | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? 1herre

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 0gk0dxi1iuv71.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han tror att jag var delaktig i en meta dc när det inte finns bevis på att jag var delaktig i nåpgon meta dc, antagligen blev jag bannad för jag var boss, och för att de ville få mitt gäng nedstängt. Den bilden jag har sett visar absolut ingenting. Det visar några i mitt gäng som sitter i en vc, ingen aning om vad dom gör, om dem sitter o spelar cs eller vad dem gör har jag ingen aning om. Det är det enda beviset jag har fått skickat till mig och vad jag vet finns på detta. Att banna mig då förstår jag verkligen inte varför och vem som ens kom på tanken till o banna mig. Vad jag har med detta o göra vet jag inte heller. Antagligen så såg staffsen detta som någon anledning till att stänga ner vårat gäng, vilket är helt fel beslut och de borde pratat med mig innan beslutet togs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var typ ig o chilla

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig,För att jag inte var delaktig och det inte finns några konkreta bevis, ni bryter mot köpvillkoren när ni inte skjickjar bevis till oss samt ni väljer att inte svara pm. Detta är juridiskt fel och bevis ska skickas. Jag får inte heller rätten att uttrycka vad jag tycker. Tycker detta är en sån stor grej med tanke på att tusentals kronor har spenderats och beviset som finns tyder på INGENTING. Påriktigt INGENTING. Förstår inte varför jag straffas. Jag får inte heller någon tid att förklara, prata eller likannde, utan blir ba skickad överallt och får skrivet att "gäng nedstängning, boss var delaktig i meta dc" vilket är HELT FEL. Förstår inte vart detta har tagit vägen om jag ska vara ärlig, det har hela tiden varit så att när det är en sådan stor grej så ska sånna grejer tas i support innan något sker, känns som ludde gjorde detta för att han vet att han har fel och inte vågar bevisa att han verkligen har fel vad gäller detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var duping, har verkligen lärt mig och mognat till mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Med tanke på att den är felaktig så kunde jag inte ändra det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte gjort nå fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vet faktist inte varför jag ens blir nekad, med tanke på att bannen är sjukt felaktig då jag inte gjort något fel.

Direkt efter du blev bannad skrev du till William och började hetsa och blev sur för att du påstod att han "golade ner er". inte särskilt oskyldigt beteende enligt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka