Nekad 1herre | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jinz

Icke Medlem
Meddelanden
401
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198805915494/

Ditt Hex-ID: 110000132679766

Vad är din discord tagg? 1herre

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (61).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skriver denna banöverklagan nu för att jag har förstått mina misstag, jag har under en längre tid varit bland fel folk och betett mig helt åt helvete. Jag blev bannad av 320 för 4 månader sen och nu när jag tänker efter så ser jag problemet i det hela och hur dum jag var när jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vice boss i gänget bynblocken, vi rpade som vanligt ett bra tag och vi hade de kul. Jag var bland fel folk och vi gjorde tillslut helt fel grejer, jag var med och dupade pengar för våran vinning och för att mina kompisar ville ha pengar, jag valde att ställa upp och dupea och jag gjorde verkligen bort mig där och då, jag skulle bara sagt nej till och dupea så skulle inte detta hänt. Det går någon vecka och vi rapporterar ej in dupen, tillslut hittar de den då ekonomin är fucked, vi pratar med Emilia och jag blir tillslut bannad av Emilia för duping. Dagen efter gör jag en "fake ban överklagan" då jag har hört att det funkade, vilket var extremt dumt av mig. Jag blir unbannad och ser att min karaktär är whipead och allt, jag ber då en kompis ge mig pengar, då ekonomin fortfarande är fuckad, han ger mig ca 200 millar, vilket är en helt sjuk summa. Jag loggar direkt efter och dagen efter så är jag bannad av philip320.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban, jag betedde mig extremt uselt och valde helt fel väg på servern, jag var i fel grupp och jag hade inge konsekvenstänk alls. Jag förstår erat beslut till fullo och jag ångrar verkligen det jag gjorde. Jag var desperat då och därför valde jag att göra det som ledde till denna permanenta ban. Nu när jag kollar tillbaka så tänker jag på hur dum i huvet jag verkligen var då, ditt beslut var rätt philip, bannen var verkligen inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg de senaste bansen då de var för typ 5-6 månader sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde göra annorlunda var att inte välja att vara med och starta upp det där gänget, då det var helt fel folk och helt fel personer att spela med. Jag valde helt fel val och jag tänkte inte klart när jag valde att medverka i duping och förstöra ekonomin. Jag skulle helt enkelt säga nej och säga nej till dem som valde att dupea, så skulle aldrig detta hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig dupea pengar eller falla för negativt grupptryck

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a

Tillbaka