Nekad 1GIOO | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1GIOO

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
3
Ditt discord namn: 1gioo

Ditt Hex-ID: 11000015004f2d4

Vad för typ av beslut gäller det? Alla indragna roller, Medlem, elitdonator, krim, SV & P ban från alla discords.

Vem/vilka tog beslutet? Philip320

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att det var pga att jag vart felaktigt anticheat bannad tidigare igår sedan skickade jag in en överklagan, efter det mot kvällen kl 22:49 så vart jag p bannad från unives discord efter att 320 taggade mig i kriminell chatten kl 22:49. Men jag tror att 320 satt och kollade på ban logs och det stog cheating fast jag tror han glömde att han redan godkände min AC ban.

Hur är beslutet felaktigt? Jag vet att jag inte fuskat, alla mina vänner och hela servern vet att jag inte ens vågar bryta mot den minsta lilla regeln på servern, jag kan svära på hela mitt liv att jag inte har fuskat, ni kan kolla igenom alla min klipps, min dator och alltttt, där ni ser att jag inte fuskar. Jag vet inte hur jag ska övertyga 320, men ifall jag hade kunnat få några minuter att bevisa eller förklara mig själv så kommer han inse att jag inte har fuskat. Jag kan rpa, jag har varit på servern länge och jag bryter inte mot reglerna.
Jag vet att jag inte använder ESP, Silent Aim eller aimbot. Men sen vet jag massa personer på unive som faktiskt har & kör med ESP, Aimbot, etc. Men jag svär på hela mitt liv, jag har inte fuskat. Vet inte vad jag ska säga för att få dig tro mig, men lovar dig, hade inte lagt pengar och all min fritid på servern för att fuska så jag blir bannad, så dum är jag inte.
Så allt jag säger är, jag har inte fuskat.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har 100+ klipps på när jag rpar på unive i massa olika scenarion där ni ser att jag inte kör ESP, Silent Aim eller Aimbot, Ni kan också kolla igenom allt i min dator.

Något du vill lägga till?: Jag vill bara lägga till att ifall jag får 2-5 minuter med dig Philip320 i VC, så kan jag bevisa så mycket som jag kan, men snälla jag ber dig låt mig få en chans att bevisa för jag lovar dig, jag har inte fuskat.

Tack för du tog din tid och läste denna överklagan
Mvh 1gioo

Senast ändrad:
Som jag sa i överklagningen, innan du nekar, ge mig 2 minuter att bevisa, för jag svär jag hade inte suttit inne 8 timmar+ per dag på unive och lagt ner all min tid för att fuska medans jag kan vara med min familj, etc.
Ifall jag bara kan få 2 minuter att bevisa mig själv hade det uppskattats så mycket så du inte ens vet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka