Nekad 1GIOO | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1GIOO

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302767316/

Ditt Hex-ID: 11000015004f2d4

Vad är din discord tagg? 1gioo

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-22 144431.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip320 valde att placera denna ban på mig eftersom jag gjorde ett dumt val. Jag bröt emot en av serverns mest seriösa regler och det var ju absolut helt fel av mig. Jag använde mig utav fusk och jag står för det jag har gjort. Jag körde fult och orättvist. Darför tror jag att Philip320 valde att placera denna ban på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil med några personer och jag åkte runt i sandy. Efter några sekunder så blev jag bannad in game och utkickad ur alla discords.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban rätt placerad. Jag förstår varför Philip320 placera denna ban på mig och som sagt jag står för det jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag blir bannad så brukar alltid tänka 2 gånger och använda mig utav mitt suntförnuft tänk. Jag har tar backar 2 steg back och tänker på vad som kan hända ifall jag gör/inte gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde att ha spelat rättvist och inte ha fuskat. Jag borde spelat för att ha kul istället för att fuska och vinna. Om jag kunde gå tillbaka i tiden så hade jag tagit tillbaka allt detta. Jag hade aldrig fuskat ifall jag kunde ändra på det jag har gjort. Nu när jag har varit bannad så har jag insett att alla minnen och alla tider med mina vänner är borta bara för att jag va dum och fuska. Jag vill gärna bli unbannad så jag kan ta vara på dessa minnen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig utav min ban. Jag har varit bannad i halva min bantid ( 11/12 månader). Jag har tänkt över vad jag har missat och vad jag har gjort fel. Jag har tänkt hur jag kunde gjort annorlunda och som sagt så istället för att jag fuska och blir bannad med tiden så kunde jag ta vara på min tid och spela med mina vänner & ha kul.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka