Nekad 1GIOO | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1GIOO

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Giovanni

Vad heter du på discord? 1gioo

Vad är ditt Hex:ID 11000015004f2d4

Ange ditt födelsedatum 27 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag Brukar, vakna, äta, sedan gå in på unive och köra hela dagen 10+ timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1041367371723571241/1090015820589039656/IMG_3160.jpg ( och 1 till för slår vän med base boll trä ) Screenshot ville it funka så kunde inte få med den.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts jobb är att underlätta staffs jobb så mycket som möjligt, servervaktet kan hjälpa till med att banna folk som ej följer standarden på unive eller hjälpa folk som nyss har kommit till server etc, allmänt hjälpa servern och göra Unive bättre och större!
Samt så ska servervakter se till och vara snäll mot medlemmar och visa respekt mot dom!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive Roleplay då jag har varit servervakt samt staff flertals gånger på unive. Jag vill också se till så vi får bättre RP på servern med bra RP miljö & Hög RP nivå. Jag vill också minska lagget på servern och detta kan jag göra genom att dva bilar som står hej vilt överallt, jag vill också se till så att medlemmar gör rätt och banna dom som inte kan bete sig/följa standarden på Unive Roleplay!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när man till exempel är på ett led i marja Lisa och man ska köpa en bil, och det är många i led och sedan så väljer man att kicka en eller två personer för att komma fram i ledet snabbare detta är en typ av abuse och tolereras ej alls.

Korruption är till exempel ifall du använder toggleID i scenarion för att ge din en fördel i ett scenario, till exempel för att kunna se var dina motståndare är detta är också en typ av Wall hacks kan man säga och är ej tolererat!

Nekad.

Anledning: Du har fått indraget servervakt 2 gånger innan och kan där av inte ansöka till SV igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka