Nekad 1Fryser | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Fryser

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee (Hex

Vad är din discord tagg? frysers eller Fryser#8993

Vem var det som bannade dig? Philip320 o Limpis

Var är du bannad? Discord servern o fivem servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev först bannad för clogg ( 4 månader sedan, försökte bli unbannad men de gick inte, efter cirka 2 månader av försök till unbann blev jag trött på de o skrev massa saker t limpis, hotade han osv och sedan efter cirka någon dag slutade jag och bad om ursäkt, nu cirka 1 månad senare hade jag velat bli unbannad, där jag även har bett om ursäkt till limpis x antal gånger.Jag blev först bannad för clogg ( 4 månader sedan, försökte bli unbannad men de gick inte, efter cirka 2 månader av försök till unbann blev jag trött på de o skrev massa saker t limpis, hotade han osv och sedan efter cirka någon dag slutade jag och bad om ursäkt, nu cirka 2,5 månad senare hade jag velat bli unbannad, där jag även har bett om ursäkt till limpis x antal gånger. Jag blev först bannad för clogg ( 4 månader sedan, försökte bli unbannad men de gick inte, efter cirka 2 månader av försök till unbann blev jag trött på de o skrev massa saker t limpis, hotade han osv och sedan efter cirka någon dag slutade jag och bad om ursäkt, nu cirka 2,5 månad senare hade jag velat bli unbannad, där jag även har bett om ursäkt till limpis x antal gånger.Jag blev först bannad för clogg ( 4 månader sedan, försökte bli unbannad men de gick inte, efter cirka 2 månader av försök till unbann blev jag trött på de o skrev massa saker t limpis, hotade han osv och sedan efter cirka någon dag slutade jag och bad om ursäkt, nu cirka 1 månad senare hade jag velat bli unbannad, där jag även har bett om ursäkt till limpis x antal gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev först bannad för clogg ( 4 månader sedan, försökte bli unbannad men de gick inte, efter cirka 2 månader av försök till unbann blev jag trött på de o skrev massa saker t limpis, hotade han osv och sedan efter cirka någon dag slutade jag och bad om ursäkt, nu cirka 1 månad senare hade jag velat bli unbannad, där jag även har bett om ursäkt till limpis x antal gånger. Har sagt att jag inte kommer vara något hot emot någon annan spelare inc alla staffs och Limpois ifall jag blir unbannad och jag håller verkligen mitt ord. Jag blev först bannad för clogg ( 4 månader sedan, försökte bli unbannad men de gick inte, efter cirka 2 månader av försök till unbann blev jag trött på de o skrev massa saker t limpis, hotade han osv och sedan efter cirka någon dag slutade jag och bad om ursäkt, nu cirka 1 månad senare hade jag velat bli unbannad, där jag även har bett om ursäkt till limpis x antal gånger. Har sagt att jag inte kommer vara något hot emot någon annan spelare inc alla staffs och Limpois ifall jag blir unbannad och jag håller verkligen mitt ord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är 100% en korrekt ban då detta inte är okej. jag förstår verkligen att jag gjorde fel och därför håller jag med om att denna bannen var en helt korrekt ban, för detta beteende jag gjorde nu var väldigt barnsligt och jag ångrar de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad massa gånger innan men inte saker lika grov som denna utan lite mildare sakert. Jag har lärt mig av varje bann jag få¨tt på denna server och inget har varit såhär stor dock men jag har tagit lärdom av dem bannsen jag fått och ej gjort om dem och det gäller samt denna.har blivit bannad massa gånger innan men inte saker lika grov som denna utan lite mildare sakert. Jag har lärt mig av varje bann jag få¨tt på denna server och inget har varit såhär stor dock men jag har tagit lärdom av dem bannsen jag fått och ej gjort om dem och det gäller samt denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ? Jag hade kunnat försöka bli unbannad på ifrån första bannen och sedan hade jag unvikt att hata på limpis för att han ej unbannar mig, hade undvikit att hota han då det ej är ett okej beteende, Detta kommer ej ske igen då jag bett om ursäkt och är inte längre ett hot emot någon på denna server. Jag borde tagit de lite keno o frågot Limpis ifall de fanns något annat sätt att bli unbannad istället för att börja skriva och hota han med massa skit, hade kunnat skita i allt de dumma jag gjorde o dedecterat mig på det possitiva kring er server.
Jag hade kunnat försöka bli unbannad på ifrån första bannen och sedan hade jag unvikt att hata på limpis för att han ej unbannar mig, hade undvikit att hota han då det ej är ett okej beteende, Detta kommer ej ske igen då jag bett om ursäkt och är inte längre ett hot emot någon på denna server. Jag borde tagit de lite keno o frågot Limpis ifall de fanns något annat sätt att bli unbannad istället för att börja skriva och hota han med massa skit, hade kunnat skita i allt de dumma jag gjorde o dedecterat mig på det possitiva kring er server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att vara en god hjärtad person emot dem högre uppsatta samt även spelarna på denna server, kommer ej ske igen då jag inte har någon tendens till att skriva något sådant igen och kommer även fälja dem uppsatta regler ni har på servern då jag gärna velat spela igen. har verkligen lärt mig att detta inte är något som ska ske, vilket jhag redan visste innan men jag blev bara lite trött, men detta är inget som kommer ske igen och det kan jag lova, jag hoppas ni ger mig chansen till att få spela på eran server igen då jag uppskattar den.
Kommer ej vara något hot emot någon på denna server längre inc alla staffs och ägare då jag verkligen vill tillbaks till er server, kommer fokussera på det possitiva och lägga undan allt negativt så att allla kan känna sig trygga. Har lärt mig att vara en god hjärtad person emot dem högre uppsatta samt även spelarna på denna server, kommer ej ske igen då jag inte har någon tendens till att skriva något sådant igen och kommer även fälja dem uppsatta regler ni har på servern då jag gärna velat spela igen. har verkligen lärt mig att detta inte är något som ska ske, vilket jhag redan visste innan men jag blev bara lite trött, men detta är inget som kommer ske igen och det kan jag lova, jag hoppas ni ger mig chansen till att få spela på eran server igen då jag uppskattar den.
Kommer ej vara något hot emot någon på denna server längre inc alla staffs och ägare då jag verkligen vill tillbaks till er server, kommer fokussera på det possitiva och lägga undan allt negativt så att allla kan känna sig trygga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka