Nekad 1Fryser | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Fryser

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199050897134/

Ditt Hex-ID: 11000014101b6ee (Hex

Vad är din discord tagg? Fryser#8993

Vem var det som bannade dig? Limpis och Philip men mest limpis tror jag då dem snackade om problem och sedan bannade mig.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_9540.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag har varit en problemspelare som ej följt serverns grundregler till en grund vilket gör att jag blir till en problemspelare som kör utan social rp och skjuter för mycke. Det kan vara en stor anledning till att jag haft en stor attityd och detta är något jag alltid haft men det är klart att de också går att förbättra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har varit borta 5 dagar hos min kusin och jag blev unbannad typ i tisdags vilket betyder att jag var borta just då, ska även vara borta 3 dagar till. Men jag blev somsagt unbannad typ på tisdagen och sen har jag chillar lite me kusiner och sånt och förens idag gick jag in på dc o skulle kolla lite och då ser jag att unive dcn var borta och sen skrev jag till limpis o insåg att jag var bannad av honom och philip, jag tror de kan vara för att jag blev nekad av en ma på medlem o sen skrev att han inte var så super bra o skulle bli demotad men dedär visste redan Philip om och de va förmodligen inte därför jag blev bannad nu, utan för att han ändrade sitt beslut. Jag satt även och käkade glass o var uttråkad för att sedan gå in på dc p kolla lite sen såg jag att unive va borta o sen fick jag reda på att ni ändrat beslut vilket såklart var tråkigt då jag såg fram emot att bevisa en förändring.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om limpis o philip tycker det är rätt så är det de, men är bara lite fundersam på vad jag gjorde exakt förutom att vara en problemspelare som skjuter för mycket, för de kan jag stå för att jag varit men dock inte på sistonde då jag inte varit inne på 2 veckor. Det var jag som gjorde massa dumheter! limpis, jag tycker helt rätt att ni gjorde detta beslutet då jag förstår att jag inte varit den spelaren med den bästa rpn utan kanske lite mer åt de andra hållet, och det var ju därför ni ville återplacera denna bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 25 tidigare banns och dem har jag tagit lärdom ifrån då jag bara har haft 2 bans på hela 3 månader, jag tar lärdom av varje ban och gör ej om dem då jag lärt mig de är det bästa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att vara en problemspelare och skitit i att vara på dc när jag varit uttråkad då man förmodligen kommer o skriva något skit som någon stör dig på. Jag hade även kunnat undvika att bryta emot grundläggande regler för då hade jag sluppit få bannen som en problemspelare. Jag hade kunnat undvika den attityd jag har emot andra och ägna min tid till att skiva den goda sakerna istället, jag ska alltså undvika att skapa onödiga konversationer som inte leder någonstans då det oftast startas med att någon börjar lägga kommentarer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig följa regler, respektera andras beslut som ma, ej skjuta för mycke och spela för en roligare rp för att låta andra få vinning och ha roligt när även jag rpar emot dem, jag har lärt mig att ej göra om mina problem och denna kommer även ej upprepas vilket jag kan lova er, hade varit sjukt tacksam med en andra chans på er server så att jag kan full följa min rp till en bra nivå, Jag har lärt mig att inte lägga onödiga kommentarer emot andra då det kan såra dem och skapa en arg atmosfär som sedan kan leda till större saker, DETTA kommer ej upprepas och jag vill ha en chans till att bevisa detta och jag hoppas på den möjligheten då jag verkligen trodde jag skulle få en chans att bevisa det senaste när 320 unbannad mig men jag han ju inte riktigt gå ingame, därför hoppas jag att jag får en chans till att kunna bevisa det jag skrivit och göra det dåliga till det bra och skapa en roligare atmosfär med detta community, tack ifall ni ger mig möjligheten och jag ser fram emot att få komma tillbaks till er server då det är den jag uppskattar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja sol 🌞 klart

Vill även tillägga att jag skulle vilja skapa en rolig rp med ingen mindre än Dragan,

Pluss hade inte skrivit en sånhär ansökan ifall jag inte ville tillbaks o jag ska ju inte tillbaks för o bli bannad direkt heller isåfall, utan jag håller
Mina ord med att ha bra rp igen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka