Accepterad 1eenox | Medlem ansökning [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1eenox

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? leon bååt

Vad är ditt discord namn? 1eenox#5919

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter emilio Garcia och har haft det väldigt bra när han var yngre

Som sagt när jag var yngre så var det ganska bra jag hadde många vänner och folk som tyckte om mig vilket fick mig att känna mig positiv hela tiden eftersom att jag hadde så många vänner och andra som gilla mig men mär jag vart lite äldre så blev min adhd mer grövre vilket fick mig att vara väldigt jobbig mot folk så då blev jag av med typ alla mina vänner.

När jag förlorat typ alla mina vänner så var det en stund i mitt liv jag gick igenom deppression och började röka och snusa och allt sånt för jag trodde det skulle få mig att må bättre men det gjorde allt sämre och detta fortsatte tills jag valde att bara gå vidare och skaffa nya vänner och det som gav mig motivation var min mamma som var så stöttande hon var en vacker kvinna i 40 års åldern och hette Maria Garcia.

Nu när jag gått över fasen att vara deprimerad var det dags att skaffa nya vänner vilket var svårt för mig pågrund att folk såg mig som speciell för min adhd men det var dem som var speciella som mig som inte såg något fel i mig och tyckte jag var trevlig och jätterolig som fick mitt liv att vända helt jag kunde fokusera i skolan och allt annat.

Efter jag gick skolan så gick jag direkt till en blifirma som hette landrins bil och gick dit och skaffa ett jobbb dem tyckte att jag var speciell men på ett bra sätt som får mig att jobba väldigt effektivt och bra och jag blev personal ansvarig för att jag skulle lära dem mitt sätt att jobba men det gick inte för dem var väldigt lata och jag valde att dem inte skulle vara studerande där längre för att jag vill ha folk som är engagerade i sitt jobb.

Jag har fortsatt jobbat på den bilfirman nu ganska länge och väntar på förändringar ska nog kanske skaffa nytt jobb och flytta i nästa stad tänkte jag mig ett bra jobb som jag tjänar bra med pengar så jag känner att jag har bra med pengar för att köpa saker till mig själv och andra som gillar mig för mig.

SLUT

Det kommer bara hända mer saker vilket kommer få karatären få en mer lång och spännande förklaring

Vad kan du bidra med till serverns RP? att jag kommer att vara respektfull mot folk och inte vara jobbig i onödan mot folk för att den sociala delen ska bli störst för det är det alla gillar istället för att alla ska ha otalt med varandra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan rpa på att den andra partnern i ett scenario vinner och inte jag att jag rpar på att jag inte vinner scenariot och att dem gör det

Hur hittade du Unive? genom att spela på den innan med mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka