Accepterad 1eenox | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1eenox

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? 1eonb/1eenox

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Eriksson och har haft en mild uppväxt med nackdelar och fördelar. Som liten har jag alltid varit en glädjespridande person och en väldigt social individ enkelt sagt att jag gillar att skaffa vänner.

Sedan ungdom har jag alltid varit haft intresse för specifikt mänskliga rättigheter och medborgares beteende. Som min pappa alltid sa ( Jack du bryr dig för mycket om andra) det var inget som stoppa mig. Under mina tonår var det mitt intresse men sedan så fallerade det intresset och jag blev mer intresserad i förhållanden och hur sånt gick till. jag gick runt och försökte skaffa flickvän när jag inte visste vad jag höll på med och fick så många nej att jag frös ut mig själv från allt och alla.

Efter den tid så har jag alltid uteslutit folk som gillat mig för den jag är och förlorat uppfattningen vad kärlek är och att det finns skillnader i kärlek och vänskap.

Nu i ett år har jag gått till en psykolog och berättat mina tankar om tidigare upplevelser om kärleken och fått en ny uppfattning om vad vänner är och älskade är. Och har nu i denna stad ett uppdrag vilket är att möjligtvis skaffa ett jobb samt vänner och vem vet kanske en älskad också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med långvariga och sociala scenarion som kommer att vara roliga för båda partrarna och jag kan bjuda på ett icke regelbrytande rollspelande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om du ligger i underläge under ett scenario asså att motpartrern har kontroll över sjävla situationen så ska du köra efter det också du ska köra efter att du inte leder det själva scenariot att du liggeri underläge mot partrern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag och exempel på regler är väll sunt förnuft som är att du ska gå ut på val som är kopplade med realismen och dina handlingar ska också vara kopplade med realism

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har tidigare erfarenheter om rp jag har rpat på unive innan men också många andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka