Nekad 1DSG | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DSG

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ditt discord namn: boltzzz.72

Ditt Hex-ID: steam:110000163ce6199

Vad för typ av beslut gäller det? pris ökning krim roll

Vem/vilka tog beslutet? Realabm bl11zz och wazy

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet jag fick är fear rp och jag tycker det inte är rättvist jag har en bra historik och skjuter typ aldrig när jag rpar jag vill spela efter social rp. Men de är inte så roligt när man ska skjuta ska alla skjuta så man ramlar och sen ska de kidnappa o ta vapen och pengar tycker de är lite suntförnuft för i verkligen så knäpper dom bara han andra sen drar fort som fan. De är ju liksom inte att de kidnappar de och tar deras vapen där de inte vet alls historiken på vapnet eftersom de kan vara flera mord på vapnet och de tar de. Samma sak vad är de för rp att man ska köpa sig ut annars dör man. Visst de är socialare än att döda direkt men enligt suntförnuft så är de ju mer logiskt att man skjuter han direkt där efter tycker jag att folk pwg 2 ar när man kidnappar tar vapen o allt.

Hur är beslutet felaktigt? Beslut är Både ja och nej felaktigt men enligt unives regler så är den inte felaktig men om detta hade varit i verkliga livet så hade han knäppt mig eller så hade jag gjort motstånd och skjutit tillbaka som då jag gjorde men de ör inget man kan skylla på. för vi spelar ju för dom regler som är på unive. Men den är inte Felaktig men jag förstår mitt fel otroligt mycket och som sagt jag har inte gjort så mycket regelbrott är en grön spelare vad jag vet osv. Så att bidrar till social rp annars och bra scenarion. men den är pwg2n ni la på mig då skulle ni lika gärna lägga kunna lägga en på han för han dödar ju inte mig för att han vill ha något utav mig som mitt vapen och pengar matt jag ska köpa mig ut mig själv så att han kan gå och ha det skit nice. Skott losningar och gäng konflikter går bara ut på att vem som kidnappar flest och vinner mest pengar och vapen just nu i rpn. Tycker ni borde ta tag i krim rpn och ändra lite så de är mer sociala gäng möten att folk samarbetar mer osv. För att vara krim just nu på unive handlar bara om att skjuta och har mycke vapen. Jag vill komma tillbaks och öppna ett maffia gäng och försöka rp seriöst med dom med mortparten som kan rpa seriöst de har gott typ ett tag nu och känner suget igen att spela för att skapa minnen och ha roligt. Jag har lärt mig av mina misstag och de kommer inte återkomma samma misstag eller något liknande.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: FInns i eran staff dc

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka