Nekad 1DSG | Beslut Överklagan [Azzpa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DSG

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Ditt discord namn: billywonka3000

Ditt Hex-ID: steam:110000163ce6199

Vad för typ av beslut gäller det? pris ökning indragen krim redlist krim 3månader

Vem/vilka tog beslutet? Azzpa

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sköt när 1 person rikta mot min bil och mig men såg inte de andra som rikta mot mig.

Hur är beslutet felaktigt? För att mortparten har absolut ingen social rp de är endast utanför syndikatets hus för att kidnappa för att skaffa pengar o vapen. Och de går ju under pwg 2. MItt perspektiv var liksom jag chillar vid huset åker ut med en vän och ska bara åka runt o lyssna musik. Men som alltid står de utanför och börjar jaga en och den börjas de pittas osv. Jag får black screen för jag kör på ett träd man inte ser. Den åker bort och jag ser att de är en person som riktar på rutan när jag är ute ur bilen och en springer mot mig o försöker ta upp vapen. Absolut ingen säger upp med händerna innan jag skjuter mitt första skott hur ska jag veta om de ska springa fram o skjuta mig eller inte så när jag skjuter mitt första skott så säger han upp med händerna sen andra sekunden så är han död och jag ser en till person som springer mot mig som inte har riktigt vapen upp än.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jQ6cVlyATLafCyuxi?invite=cr-MSxEVXAsMjA4MjYwNzk0LA Plus man ser på klippet att han emotar när han hoppar ut är det okej ??

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du har skickat samma kopia av första överklagan gång på gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka