Accepterad 1DSG | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DSG

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199634735513/

Ditt Hex-ID: steam:110000163ce6199

Vad är din discord tagg? billywonka3000

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-08 122113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hoppa ut när folk riktar pistol mot mig så hoppar jag ut och skjuter jag ner dom alltså fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min ram med en vän de jagar mig tillslut pittar de mig ja får blackscreen o kan inte gasa för den stannar de rpar inte på skador där dom pittar mig hoppar ut riktar jag hoppar ut o skjuter dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig men andra parten pitta mig. Och brist o social rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. perma ban för att sagt någons namn irl namn för typ två år sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat ut o skjutit men blir ju arg när de bara är vi i syndic får årtgärder och dom inte får. Vi har skickat in 50 klipps om inte mer när de pittar men deras bil har dom kvar men våran ska bort för de är en person som pittar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att värna om sitt liv hela tiden när ja är under hot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka