Nekad 1DrTimE1 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
412
Reaction score
-24
Blacklist-referens
ID: 982 — Övrigt
Anledning: dupe av unive till sin egna server
Personal: rxscx
Datum: 2026-05-22
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag gick in på min dator redo för att göra staff arbete men då hade jag blivit ur unive staff discorden och hade alla roller indragna. Några veckor senare försökte jag gå in på servern och då stod de att jag var bannad för "dupe av unive till sin egna server". Jag har haft en egen servern under 2025 denna är sedan länge sedan raderad för att fortsätta spela på unive.

Tar du ansvar för det som hände? Jag kan absolut ansvar för de bevis ni har fått men jag har aldrig haft någon unive fil men jag fick väldigt lite info om bannen fick endast PM och ingen chans att föklara eller snacka med en staff fick endast PM och försökte förklara om att jag inte gjort detta men sa att jag behövde göra en blacklist överklagan.

Vad har du lärt dig sedan dess? Vet fortfarande inte riktigt varför jag är bannad.

Varför ska vi ge dig en till chans? Som sagt förstår inte jag riktigt varför jag är bannad då jag inte riktigt fattar vad ni menar med "Dupe" som sagt har jag inte haft några unive filer på min dator.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr.

Har du läst och förstår reglerna? Yes

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Yes

Jag uppskattar ifall ni faktist tar er tid och läser hela överklagan. Och ifall det är möjligt att philip320 tar överklagningen tack MVH 1DrTimE1💜

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1200 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka