- Meddelanden
- 406
- Reaction score
- -24
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack
Ditt discordnamn: 1drtimee1
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2011
Varför ska just du bli staff? För min aktivitet är väldigt hög jag är online väldigt många timmar om dagen så jag ha mycket tid att göra staff arbete. och jag vill vara med och utväckla staff teamet.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycke att det fortfartfaande är många som lalla det är därför jag vill kunna vara med och vara aktiv så vi kan alla i staff teamet sammarbeta och få bort lallare eller folk som inte hör hemma på unive.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att vi alla är aktvia och sprider ut oss på mappen så att någon alltid övervakar ett ställe ifall något skulle ända men det är även ofta inte någon staff inne tidigt vilket är förståligt för vissa men jag har den tiden som krävs för att även kunna vara aktiv på morgon till kväll.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? du ska såklart alltid agera professionellt detta är jätte viktigt då folk ska veta att vi tar vårat arbete professionellt ifall vi inte agerar professionellt så kan folk tro att det är okej att t.ex lalla eller vidare därför kommer jag alltid agera professionellt och hoppas alla andra också kommer agera professionellt
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ifall jag blir staff så kommer jag fokusera på det väldigt mycket då jag har mycket tid att vara vid dator och då med ha tid att göra staff arbete så jag kommer kunna balansera det väldigt bra
Hur länge har du spelat på Unive? Jag tror jag har spelar i runt 7 Månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har varit short listad staff innan men jag lär mig saker snabbt och jag kan hur staff arbete fungerar och jag ser fram imot att lära mig mycket. Tack Philip320 För du läser detta.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Servervakt, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte det är något speciellt jag inte kan jobba inom men jag gillar att jobba inom Event & Servervakt
Ditt discordnamn: 1drtimee1
Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2011
Varför ska just du bli staff? För min aktivitet är väldigt hög jag är online väldigt många timmar om dagen så jag ha mycket tid att göra staff arbete. och jag vill vara med och utväckla staff teamet.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycke att det fortfartfaande är många som lalla det är därför jag vill kunna vara med och vara aktiv så vi kan alla i staff teamet sammarbeta och få bort lallare eller folk som inte hör hemma på unive.
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? genom att vi alla är aktvia och sprider ut oss på mappen så att någon alltid övervakar ett ställe ifall något skulle ända men det är även ofta inte någon staff inne tidigt vilket är förståligt för vissa men jag har den tiden som krävs för att även kunna vara aktiv på morgon till kväll.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? du ska såklart alltid agera professionellt detta är jätte viktigt då folk ska veta att vi tar vårat arbete professionellt ifall vi inte agerar professionellt så kan folk tro att det är okej att t.ex lalla eller vidare därför kommer jag alltid agera professionellt och hoppas alla andra också kommer agera professionellt
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ifall jag blir staff så kommer jag fokusera på det väldigt mycket då jag har mycket tid att vara vid dator och då med ha tid att göra staff arbete så jag kommer kunna balansera det väldigt bra
Hur länge har du spelat på Unive? Jag tror jag har spelar i runt 7 Månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har varit short listad staff innan men jag lär mig saker snabbt och jag kan hur staff arbete fungerar och jag ser fram imot att lära mig mycket. Tack Philip320 För du läser detta.
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Servervakt, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte det är något speciellt jag inte kan jobba inom men jag gillar att jobba inom Event & Servervakt