Nekad 1DrTimE1 | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: 1DrTimE1

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag Vill Bli Staff För Att Hjälpa Till På Servern In Game Och Discord Jag Har Velat Bli Staff Länge

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag Tycker Unive Behöver Mer Staff För Att Det Finns Många Som Inte Förljer Regler Så Vi Behöver Mer Staff För Att Hjälpa Till Så Folk Följer Regler Och Rp:a Bra

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom Att Vara Aktiva Och Samarbeta För Att Få Folk Att Följa Regler Och Dom Får Ta Det Straff Dom Får För Att Lära Sig Från Deras Misstag

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det Är Jätte Viktigt Att Agera Professionellt Så Att Andra Medlemar Inte Tror Att Man Ska Lalla Eller Sånt Så Ifall Staff Agerar Rätt Och Professionellt Så Kan Vi Visa Att Man Ska Förska Att Inte Lalla Och Rp:a Bra Så Man Kan

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag Kan Vara Väldigt Aktiv Och Jag Tror Jag Kan Balansera Det Väldigt Bra Och Jag Komnmer Att Vara Så Aktiv Jag Kan Flera Timmar Om Dagen

Hur länge har du spelat på Unive? I Ungnifär 3 Månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte Som Just Staff Men Jag Har Ljort Discord Servrar Och Jag Vet Hur Dom Fungerar Och Hur Man Ska Vara Som Staff

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej Jag Kan Jobba Inom Det Mesta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka