Accepterad 1DrTimE1 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1DrTimE1

Icke Medlem
Meddelanden
406
Reaction score
-24
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad heter du på discord? 1drtimee1

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001654bf98f

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag är inne på unive väldigt ofta ca 10 h om dagen båda tidigt sant sent.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i unive i ca 5 måndader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) När jag gör /bantotal står det 0 tidigare bans men jag tror att jag har blivit bannad någon gång så jag vet inte ifall ni kan kolla det på något annat sett.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rpa som en helt vanlig spelare dom sa vara som civila och inte hålla på och visa upp att man e servervakt men man ska bara rpa normalt och ifall man ser någon lalla eller så kan man /kick T.ex eller ifall det värkligrn behövs /svban

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara med och skydda unive och rpa mera men samtidigt kunna ifall det behövs eller ifall jag ser någon lallare eller vidare så vet jag att jag e servervakt ifall det skulle behövas.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall du T.ex skulle /kick eller /svban utan en anlening eller spam /kick eller abusa dina pems på andra sätt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka