Nekad 1Drabbaren | Beslut Överklagan [Muckas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Drabbaren

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
7
Ditt discord namn: 1drabbaren

Ditt Hex-ID: steam:11000015a23c13c

Vad för typ av beslut gäller det? Klacksko ban, discord ban, indragen ped rollen/ped, indragen krim roll/gäng och blacklist

Vem/vilka tog beslutet? 320

Varför tror du själv att beslutet togs? För det såg ut som att jag satt och redigera ett Unive Montage i krim - dc. I Unive så pågår det en tävling där den med bäst / roligast oddshot video skulle få vinna ett pris, jag och en kille som heter PJ som var med i mitt egna gäng samt massa andra personer, satt och redigera våra videor tillsammans i våran gäng vc, jag har ingen aning varför folk och staffs tror att jag skulle sitta och redigera ett montage i krim dc med live på? jag har donerat cirka 10 / 15 tusen kronor till Unive, jag hade eget gäng, gorilla ped, privat inköp och mycket fler saker som jag länge har samlat till osv, för att kunna få in pengar för allt detta. Jag har inte blivit bannad på över 6 månader, är inte direkt någon problemspelare som sitter och krigar bland ruttna montage eller liknande. Jag har spelat på servern sedan 2021, har vart lojal, bettet mig proffesionell i support ärenden och mycket andra saker.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt då jag har blivit bannad för montage och till och med fått en klakesko till år 2028, men har alldrig hållt på med att redigera montage eller liknande i hela mitt liv, därför är detta extremt felaktigt. Som sagt jag har donerat runt tio till femton tusen kronor på servern, hade gorilla ped, privat inköp, eget stående gäng på servern, vet inte varför jag skulle sitta och redigera montage i krim - vc isåfall, tror faktiskt rätt många förstår att isåfall tar man inte den dumma risken. Samt jag har alldrig redigerat något fattigt ruttet montage i hela mitt liv, skulle alldrig donerat så mycket om jag satt och riska sånna grova saker, skulle alldrig suttit och redigerat ett montage i krim - vc om jag har roller och mycket samt många andra saker jag har donerat extremt mycket för att få. Samt det fanns inga konkreta bevis, och på just den där bilden så ser man riktigt tydligt att det inte ens är ett montage jag redigerar, allt detta är bara för denna tävling som jag valde att delta i men då så fick jag allt detta mot mig istället, alla roller och saker som tillbehör mig i discorden samt ingame, bara bortagna, för att jag valde att delta i en tävling som ni satte upp, och valde att starta på servern.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://media.discordapp.net/attach...fd1162ddcc1b36&=&format=webp&quality=lossless

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Vill gärna få ett svar av 320 på den överklagan och vill att han läser igenom jätte noggrant.

Nekad, ”oddshoten” du skickade följde inte alls tävlingen och såg helt enkelt ut som ett montage med lite klipp som hade blivit borttagna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka