Nekad 1Diddy1 | Medlem ansökning [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Diddy1

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik bocander

Vad är ditt discord namn? 1DIDDY1

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marco Brahimi ålder 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, pengar, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Marco är från Albanien och har haft en svår upp växts. under hans barndom i Albanien har kriminaliteten funnits runt han. Han blev tidigt indragen i kriminaliteten. Sen blev adopterad av en familj vid 11 år åldern för att ge Marco en ny start i Sverige och när han var 21 så flytta han till Unive. där han hade en brorsa. I Unive skulle Marco hitta en grupp av personer som han skulle skapa gäng med. Marco kände redan några personer innan han flyta dit. och nu är han där för att kärna pangar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till Rolig RP och även hjälpa andra ha en bra och seriös RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte alltid ska gå vinare i ett scenario. Till exempel om jag körde för fort och blir stannad av en polis istället för att köra där i från så kan jag stanna och bidra till ett en social RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot en regel. Och jag hade inte heller tänkt göra det. Och jag vet vad som skulle hända om jag gör det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Powergaming 1 och 2

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet från många servar som Valo och STRP. Och det här är min första gång på servern. och har testat er server och lärde mig en del

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ac banad

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka