Nekad 1Diddy1 | Medlem ansökning [Luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Diddy1

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik bocander

Vad är ditt discord namn? dowww

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marco Brahimi ålder 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Motiverad, Droger, Pengar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Marco är upp växt i en fattig familj sen blev han adopterad till en familj och när han var 21 år så flytta han in i stan för hans bror bor där. i fram tiden vill han ha pengar som Marco får skaffa på något sett =)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan även bidra med sociala och bra scenarion för rpn på servern och jag kommer även att hålla en bra rp standard på servern och ha en seriös rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenario är till exempel om en polis stannar mig så isteet för att köra får i från så kan jag stan och prata med polisen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mot en regel och det var för att jag inte hade Krim en eller medborgarskap med då lärde jag av mina miss tag och den perioden jag spela så lärde jag mig va bra server och att det man ser på nätet är ite som de är för att de fins bra rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Powergaming 1 och 2

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet från många servar som Velo och STRP. Och det här är min första gång på servern. och har testat er server och lärde mig en del

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka