Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-15 003325.pngScreenshot 2023-07-15 003307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja det var som jag har tolkat det att jag har haft ett omoget beteende och helt enkelt inte kunnat bete mig på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt support sedan taggade jag @helpers inaktiva som fan då sedan hoppa jag tbx till mina polare eftersom jag inte fick någon hjälp och sedan så fic kjag ban ur dcn samt ingame ett litet tag där efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig då jag dels begick ett regelbrott i discord servern genom då att tagga @helpers vilket ja då kan såklart resultera i en discord ban osv, sedan så bidrog jag då med ett omoget beteende överlag och då fick jag då en blacklist. Så ja den är inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för att jag sköt emot ett gänghus enligt mig var den felaktig då folk har sagt att man får "storma" gäng hus om dem använder det som en Greenzone men det vägrade staffsen lyssna på och banna mig med två klipps varav ett inte ens var jag på, men skit samma jag lärde mig att det som folk sa då inte var sant eftersom jag fick ban för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat haft ett mognare beteende och inte hållit på med att bete mig så som jag gjorde då utan jag hade kunnat betett mig mognare och inte sittit och lallat osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag men jag vet faktiskt hur jag ska kunna visa dig 320 att jag har det det enda sättet är väll att ge mig en sista chans sumpar jag den så får jag förbli blackad det finns ju inte så många andra alternativ enda sättet jag liksom kan bevisa det är som sagt det, ifall jag nu får denna chansen kommer jag till 100% ha ett mognare beteende samt då hålla mig till reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Jag lovar 320 att jag kommer ha ett mognare beteende och helt enkelt bete mig i fortsättningen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka