Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola.1

Vem var det som bannade dig? Lowq

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-10-24 193631.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag inte värnade om mitt liv, och jag valde att fear rpa istället för att rpa påriktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag chillade i paleto och då hör jag skottlossning vid ett univeados omåråde, så jag och min polare drog dit för att se vad som händer och då ser vi att 3 personer shar skjutit ner en av våra medlemmar vi väljer då att läga skott mot dem jag får ner en av dem men min polare dör och jag är ensam kvar mot 3 personer så jag fortsätter skjuta men blir träffad i kroppen och dem väljer då att försöka råna mig på mitt vapnen, men när dem börjar prata så märker jag att detta är min ig polare så jag försöker snacka med dem innan jag ska ta upp händerna vilket pågår ett tag sedan så tillslut tar jag upp min händer för jag märker att dem menar allvar och det första dem gör är att loota mig på mitt vapen inte min mobil eller så utan bara mitt vapen och då brister jag och blir as sur. Och då säger jag "abdi haval din vapenkåta blatte" och då skljuter dem mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig, när jag satt support såg jag inte riktigt felet med det hela för jag var fortfarande arg. Men nu i efterhand när jag sovit på saken så ser jag nu att det var extremt efterblivet och att jag bara skulle tagit upp mina händer från början och så klart inte hetsat när hade vapen mot mig. Så nej den är inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste var att jag slog en grabb med batong som polis eller ja misshandla han, så jag stängde av bodycamen med /me vilket ja är en väldigt lallig rp ja sedan hände de som hände. Jag lärde mig att det inte är nån hållbar rp och jag lärde mig avden och har sedan dess inte använt mig utan sådan lallig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lyssna på dem från första början och tagit upp mina händer och inte hetsat. Var bara sur vid tillfället så jag gjorde några dumma val, förstår att det inte är en ursäkt men vill bara poängtera då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid lyssna på dem som håller ett vapen emot sig och inte hetsa utan att man gör som dem säger som sagt och göra allt för att komma därifrån levande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ifall du väljer att neka lowq skulle du kunna skriva vad jag kan förbättra isåfall. Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka