Accepterad 1coca cola | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? analytikern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-28 211234.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för jag avlossade 3 skott mot ett gänghus i syfte med att få dem att backa tillbaka eftersom dem sköt emot oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åt middag och sedan kommer jag tillbaka till en 20 dagars ban med indragna allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är väll egentligen inte felaktig då man inte får skjuta emot gänghus men jag tänker också liksom att det är en väldigt över driven ban 20 dagar för att man skjuter 3 skott emot ett gänghus liksom jag döda inte någon och jag pricka inte någon heller eftersom det inte var syftet, sedan är jag bannad för RDM och det har jag inte gjort utan på klippet där jag tydligen RDMAr är inte ens jag det är Savage det kan ni till och med kolla logs på och fråga Rozzi vi har kollat upp det. Men sedna så tycker jag att åtgärderna är väldigt konstiga liksom 1-2 krim varningar hade också fungerat man behöver liksom inte lägga största bannen på 20 dagar för att man avlossar 3 skott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming typ visste inte vad fivem var eller vad rp var så jag bröt mot mycket regler utav misstag då jag inte visste något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade väll kunnat skita i att skjuta och bara dra där ifrån och riskerat att kanske bli skjuten när jag hoppade in i bilen, eller bara inte satt mig i situationen från första början och helt enkelt kanske istället bara hade kunnat göra en kidnappning och bidragit med en mer social rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka inte sätta mig i samma situation och inte helt enkelt skjuta mot gänghus men också att försöka hålla en bra och social rp och inte sitta och sätt mig i skottlossningar så mycket, men som sagt jag tycker också att bannen är väldigt överdriven jag menar det är inte direkt "grov suntförnuft" skulle säga mer kanske "sunt förnuft" mer mne aja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka