Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? coca cola#0772

Vem var det som bannade dig? analytikern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-28 211234.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag sköt mot ett gänghus eftersom dem startade en skottlossning emot oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jo jag åkte förbi nåra och dme började skjuta emot oss vilket jag då besvarade med att skjuta tillbaka cirka 5-6 skott och sedan ta upp min ner skjutna polare och dra där ifrån. Sedan drar jag och käkar och får 20 dagars ban och indragna allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja asså helt ärligt tycker det är jävligt konstigt eftersom typ inget av de som jag har gjort står någon stans i reglerna som jag har fått det uppfattat det som så får man skjuta tillbaka mot folk som skjuter ifrån sitt gänghus och grejen är att jag inte ens liksom är nära huset eller på något sätt utan jag sköt bara emot deras hus flera meter där ifrån. Tycker att det är en väldigt överdriven ban samt har inte rdmat någon och ja grov suntförnuft är det inte eftersom jag har inte direkt bokstavligt stormat någon utan sköt bara ett par skott mott ett gänghus. Vill även påpeka att vi hade jagat dem här personerna och dem åker in i sitt hus och använder det som en greenzone och då får man storma utan ansökan och jag menar då sköt vi endast emot deras gänghus vilket jag personligen kan tycka är ganska milt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja typ powergaming ja kunde inte reglerna visste inte vad rp var så jag trodde unive var typ gta fast med riktiga bilar. så ja jag lärde mig ju vad det var tillslut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja har inte rdmat någon och man får storma om man jagar dem och dem åker in i sitt hus så nej men man skulle ju kunnat skit i att skjuta emot dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja eftersom det står i regler att man får "storma" andras gäng ifall man använder det som en gz och vi valde då eftersom dem åkte in där och börja skjuta därifrån att skjuta tillbaka. Så nej jag har inte det eftersom en av anledningarna är helt fel då jag inte har dödat eller träffat nån och dessutom har dem sagt att man får "storma" ifall man blir jagad och åker in i sitt gänghus.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka