Accepterad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-10 165921.pngScreenshot 2023-08-10 165921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lovade att sköta mig emot då unban men efter ett tag som unbannad så vart jag sur och taggade staffs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi tar allt från början, min polare nwad blir då blackad under en natt när han låg och sov och då skulle jag försöka hjälpa honom att få reda på varför då ingen av oss visste "vi var cirka 5 pers i samtalet" så 3 av oss hoppar support alla 3 sitter där i cirka 20 minuter sedan drar dem andra 2 och jag sitter då kvar ytterliggare 20 minuter utan något resulat. Då väljer jag att göra något väldigt dumt att tagga @helpers i chatten jag måste bara få fram att det var i syfte för att kunna få hjälp inte förstöra servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är ju då inte felaktig då jag dels begick ett regelbrott som brukar resultera i ban men även så bröt jag något jag hade lovat och ja jag skulle åka ut vid minsta lilla igen och jag begick ett regelbrott och åkte ut ur servern igen så den är inte felaktig. Sedan får man ju tycka vad man vill i det här landet och jag kan endå tycka att bannen är överdriven, jag fattar att jag bröt mot övernskommelsen men sedan får man ju också se det från min synpunkt. Tycker även att staffsen var extremt inaktiva som jag skrev i minus repen vilket jag än idag tycker att dem var, fattar dock inte varför allt vart så himla överdrivet visst jag tagga staffs men helt ärligt dem förtjäna det faktiskt. Så jag tycker inte att den är helt felaktig men jag tycker att den är överdriven🙂

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja tycker att vi inte tar med den senaste eftersom den e så patetisk och den är felaktig, men den där innan vad en 4 dagars ban för att jag pissa på en polisbil vid en plats där ingen var, och gänget jag var med hade som en av grund "reglerna" att aldrig lyssna på poliser och att man i allmänhet inte tyckte om dem. Men jag förstod sedan i efterhand att det bara var lalligt så jag fick då unban samma dag men jag var lite extra försiktig i fortsättningen och skötte mig bara rent allmänt ig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väll kunnat använda lite av mitt förnuft och då inte taggat staffen men det är väll det helt enkelt för det var en sak jag vart bannad för, kan inte direkt skriva något mer om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men det skulle jag endå vilja säga att jag har, inte direkt runt själva grejen runt taggen för det visste jag redan var ett regelbrott eller ja jag tänkte att det förmodligen var det. Men jag skulle endå säga att jag lärde mig att tänka efter bättre men även vara mer försiktig runt att bli bannad. När jag begick detta regelbrott tänkte jag inte fter vad det hade för konsekvenser utan jag körde bara på helt enkelt eftersom jag var sur. Men jag lärde mig även att jag inte ska tänka att allt är så enkelt att få unban från, för först trodde jag att jag skulle få unban på max 1 vecka men så var ju inte fallet har varit bannad i snart 3 månader och har fortfarande inte kommit någon vart vilket är väldigt tråkigt och där med har jag ju lärt mig att jag ska vara bättre på att resonera runt bans och verkligen sköta mig. Kan jag få en till chans Philip jag kommer verkligen resonera bättre denna gången och inte bli bannad, låt oss endå tänka så att det kunde ha varit värre eftersom detta kanske inte var värsta regelbrottet jag kunde gjort i jämförelse med tex min för blacklist. Snälla låt mig bara få en till chans på Unive.🙂

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka