Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-10 165833.pngScreenshot 2023-08-10 165921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag taggade staffs och skrev en minus rep och jag blev då blackad för att jag hade lovat att bete mig och ifall jag gjorde minsta lilla så ryker jag igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt support sedan taggade jag @helpers inaktiva som fan då sedan hoppa jag tbx till mina polare eftersom jag inte fick någon hjälp och sedan så fic kjag ban ur dcn samt ingame ett litet tag där efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig jag förstår att du blir frustrerad när jag inte höll vad jag lovade vilket jag också hade blivit så ja den är inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja min senaste ban då det var på 20 dagar för rdm och grovsuntförnuft, jag blev då bannad för ett klipp som inte var jag på men på det andra var det jag och det som hände var att vi jaga en grabb sedan så åkte han in i sitt gänghus och börja skjuta innefrån det. Detta väcker då en irritation hos mig och jag väljer då att skjuta tillbaks in mot gänghuset vilket man får eftersom vi jagade honom och han använde sitt hus som en gz i alla fall fick man det då sedan så fick jag indragen allt och ban i 20 dagar. Jag tyckte bannen var halft bra placerad då jag anser att den var felaktig egentligen men jag fick då en liten påminnelse om att jag ska ha en bättre social rp så jag lärde mig utav den så jag ser ganska postivt på en bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa reglerna som jag hade lovat istället som jag nu gjorde och bröt en av discord reglerna, skulle jag kunna få en till chans Philip jag vill verkligen tillbaka till Unive jag är ingen dålig rollspelare såklart får jag ban någon gång ibland men det har oftast varit för något ooc eller så. När jag väl var på Unive senaste gången så fick jag en ban som var bara en små sak en väldigt liten onödig sak som jag fick unban för 2 timmar efter och 1 ban som egentligen var helt felaktig. Jag kommer denna gången på Unive följa reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer i framtiden vara mer mogen och följa reglerna istället för att bryta dem. Jag är som sagt inte dålig på rp egentligen bara att jag gör så dåliga saker ooc hela tiden och det är därför jag får ban hela tiden innan när jag har blivit bannad så har det varit för ingame saker alltså 2022 då men nu 2023 så har jag varit mest blackad för ooc grejer som jag nu kommer ändra på och bröja bete mig OOC. Kan jag möjligtvis få en till chans 320 hade varit extremt tacksam för de isåfall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

320 ifall du känner att jag inte kan få unban på typ 2-3 månader elr bara att jag inte kan få unban på något sett under ett visst antal månader kan du isåfall banna mig forums konto tills jag har en chans att komma tillbaka för jag börjar tröttna på att bara skriva överklagan på överklagan utan något resultat. Men om jag faktiskt har någon chans att komma tillbaka så får du gärna hålla det öppet och inte bannat.

Det var inte heller så att jag sket i vad jag lovade utan jag glömde av mig helt enkelt sorry för de asså hade verkligen varit tacksam ifall jag skulle kunna få en till chans.

Ge mig bara en till chans, det var ett misstag glömde av vad vi hade kommit överens om jag kommer ha bättre koll den här gången.

Hur kan du glömma bort en överenskommelse med 320 då denna överenskommelse förmodligen är din sista chans att få vara här?

Hur kan du glömma bort en överenskommelse med 320 då denna överenskommelse förmodligen är din sista chans att få vara här?
För att det inte var sådär ett jätte igenom tänkt att skriva en minus rep på helpers i chatten sedan var inte heller så att det var en sån där jätte tydlig övernskommelse.
Hade jag kommit på övernskommelsen innan jag skrev det så hade jag såklart inte gjort det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka