Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-10 165833.pngScreenshot 2023-08-10 165921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag taggade helpers och skrev en minus rep och hade ett omoget beteende tror också att det har lite med mina tidigare blacklist att jag har ett allmänt omoget beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i support sedan efter cirka 40 minuter utav väntande tröttnade jag på att staffsen var så sega så då skrev jag en minus rep i chatten vilket var väldigt dumt men jag vart bara extremt trött på att inte få ett svar på varför min polare fick blacklist så jag fick då en impuls att tagga staffs sedan så fick jag ett antal svar men sedan pallade jag inte vänta längre så då satte jag mig med mina polare igen och sedan fick jag blacklist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte direkt felaktig jag fattar att ni inte direkt vill ha mig på Unive efter allt jag har gjort och fattar att det kanske inte var det bästa valet att göra liksom, men sedan tycker jag även att staffsen kunde ha varit snabbare det ska inte ta 40 minuter på att få hjälp klockan 4 på dagen när 19 helpers är online. Fattar att jag inte har det mest "perfekta" beteendet 100% hela tiden vilket ingen på servern har eller ja kanske indiantechsupport men han går inte att gemföra med med tanke på att han är typ 20 eller nåt och jag är 15, ett exempel är väll så som att blacka min polare nwad för "misstänkt mod meny" jag menar där hade man också kunnat göra förändringar så som en pc check eller dragit in honom i support, med tanke på att han inte fuskar. Så ja alla gör liksom misstag så jag tycker jag borde få en unban efter 1 månad nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja min senaste ban var när jag sköt tillbaka mot ett gänghus eftersom dem började skjuta mot oss sedan dock fick jag ban för en sak jag inte ens hade gjort och jag fick unban rätt så snabbt, då lärde jag mig att undvika såna situationer eftersom det bara blir en onädig skottlossning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kunnat tänkt efter en extra gång och insett vad konsekvenserna är utav att göra detta men ja jag tänkte inte så långt inte för att jag gör det heller irl eller någon annan stans antar att jag inte har så bra konsekvenstänk men ja alla är inte perfekta så ja jag hade ju kunnat gjort annorlunda men just i stunden tänkte jag inte så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka se konsekvenserna utav vad jag gör och försöka ha ett bättre konsekvenstänk när jag skriver i chatter eller taggar staffs. Skulle säga att jag mognat till en del sedan dess har fått en helt annan syn på fivem spelar knappt längre och jag vill egentligen bara tillbaka till nån bra rp server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Och istället för att ni bara nekar mig eller skriver att det är en onödig ban för jag inte efterbliven det fattar jag själv, kan ni möjligtvis skriva vad jag kan förbättra då istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka