Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-10 165921.pngScreenshot 2023-08-10 165833.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag taggade helpers och skrev en minus rep.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och väntade på hjälp men jag fick aldrig hjälp vilket gjorde att jag blev sur eftersom det satt helpers i support men dem drog aldrig och då valde jag att göra en väldigt cp sak och taggade då helpers för att få hjälp men det var väldigt cp och ett dåligt sett att försöka få hjälp på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig den är rätt placerad men jag vill bara förtydliga att jag skrev inte minus repen för att förstöra eller göra någon till åtlöje utan jag ville egentligen få hjälp med tanke på att ingen ville ta support på 40 minuter även ifall jag bad folk att kunna ta support, så då ville jag ha ett svar och fick då en impuls att skriva ut detta vilket var väldigt dum av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja min senaste ban var när jag sköt tillbaka mot ett gänghus eftersom dem började skjuta mot oss sedan dock fick jag ban för en sak jag inte ens hade gjort och jag fick unban rätt så snabbt, då lärde jag mig att undvika såna situationer eftersom det bara blir en onädig skottlossning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tänka efter en extra gång och försöka se vad konsekvenserna blir utav att tagga helpers, och sedan insätt att det hade varit extremt cp. Vilket jag nu ångrar extremt eftersom det var så himla onödigt och jag vill rpa igen eftesom alla andra servrar suger och Unive är den enda servern som fakstiskt är bra och har en bra struktur.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka vara mer mogen i chatter osv och inte tagga staffs och göra allmänt onödiga saker fattar till 100% varför jag vart bannad och jag ska verkligen bete mig i framtiden och inte sitta och göra sånna hära cp saker. Har verkligen lärt mig av detta och jag skulle verkligen uppskatta en andra chans eftersom jag verkligen tycker om unive och har många polare här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ifall montaget har något med bannen att göra så kan jag ta bort montaget, tänkte att det skulle kunna vara en rolig sak men ifall ni tycker att det är olämpligt att ha uppe så så säg till så löser jag bort de. Och som sagt jag har verkligen lärt mig efter bannen och detta kommer aldrig någonsin upprepas igen det kan jag lova.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka