Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-10 165921.pngScreenshot 2023-08-10 165833.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag taggade @helpers och skrev -rep

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och väntade på att få hjälp men sedan när jag inte fick hjälp efter 40 minuter skrev jag en minus rep på alla helpers för att dem var sega och då fick jag ban ingame och i dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den e inte felaktig då jag skrev en onödig minus rep elr ja beror på hur man ser på den jag tyckte när jag väl skrev den att den var valid eller vad man ska säga och vissa helpers också men sedan så fick jag ban ur dcn. Jag fattar till 100% att det är fel av mig men samtidigt tycker jag även att staffsen kunde ha varit snabbare eftersom det tog 40 minuter vilket det inte ska ta vid den tiden på dagen. Det roliga är att det satt faktiskt staffs i support och bara snackade istället för att göra sitt jobb.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja blackad för att jag hade ett skottmontage med en bild på san med ja vad fan ska man säga jag lärde mig väll att det var onödigt, och att man ska låta folk vara anonyma ifall dem vill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara försiktigare när det gäller -reps osv eller ja överlag taggning utav staffs. Sedan att ha bättre koll på dc reglerna. Sedan kan jag tycka att en blacklist är väldigt överdrivet för en sån grej eftersom dem endå förkänade minus repen liksom och det hade räckt med en dc ban och allt dehär är fan överdrivet fan de var liksom en tagg, tycker att man kan brösta den med tanke på väntan i support. Liksom dem hade kunnat göra sitt arbete istället så hade taggen aldrig existerat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Sedan säger jag bara att montaget kan inte ha något med bannen att göra nu, för liksom som en mycket vis man en gång sa "all reklam är bra reklam" och ni har dessutom tillåtit de och de var inge regelbrott med. Sedan tycker jag att jag ska få unban nu endå har varit bannad i 1 månad för att jag tagga helpers som inte kunde utföra sitt arbete korrekt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka