Nekad 1coca cola | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/c0cac0la00/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? cocacola0772

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-15 003307.pngScreenshot 2023-07-15 003325.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag ja då valde att tagga @helpers och skrev en minus rep, och detta var då nästan precis efter jag blev unbannad efter 3 månader vilket ja förvärrar saken lite.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja min polare vart då blackad för att han tydligen fuska ja och jag försökte då hjälpa honom genom att då hoppa support för att få en bättre förklaring till hans ban sedan drog dem aldrig in oss vilket fick mig att bli välödigt arg och taggade då @helper och skrev en minus rep vilket var väldigt onödigt och omoget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den e inte felatkigt efter som det var väldigt onödigt och omoget att tagga @helpers speciellt efter att jag nästan precis hade blivit unbannad efter 3 månader.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Massa grundregler som icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i att tagga och bara väntat ännu längre på att bli indragen eller bara skitit i och dragit till mina polare igen och helt enkelt kunnat hoppa lite senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka vara mer försiktig runt vad jag gör och inte sitta o hålla på med sånt med tanke på att jag dessutom hade fått en unban precis. Nu har jag varit bannad i typ 1 månad precis och jag har verkligen lärt mig och det kommer verkligen inte hända igen jag kommer vara mer försiktig i framtiden och jag kommer ha ett mognare beteende.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Om montaget som nwad har något med min ban o göra så får du säga de för isåfall kan jag få honom att ta bort de

lovar detta kommer inte hända igen, ge mig bara en sista chans ifall jag sumpar den Philip så blacka mig bara för evigt. Fattar att det var fett cp det jag gjorde och jag kommer i framtiden vara mycket mer försiktig med vad jag gör och hålla mig till reglerna

Senast ändrad:
Det var riktigt töntigt och dumt gjort av mig och jag ber så mycket om ursäkt, ge mig bara en andra chans och jag kommer inte sumpa den.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka